עו''ד אורלי עדס, מנכ''לית ועדת הבחירות המרכזית שוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM וסיפרה להם על ההתקדמות בספירת הקולות בבחירות לכנסת ה-24, שמתקרבת לסיומה. עד כה נספרו למעלה מ-90% מהקולות ולטענת עדס, אחר הצהריים תסתיים ספירת המעטפות הכפולות. בנוסף, היא אמרה כי היא מקווה שמי שחזה אי סדרים על ספירת קולות התבדה בעקבות "הפיקוח על הספירה וההתנהלות ביום הבחירות".

לטענת המנכ''לית, אלמלא הקורונה, הספירה כבר הייתה מסתיימת: "נכון לרגע זה אנחנו בשלב של החלפת משמרות, בגלל התו הסגול נאלצנו לפצל את הספירה למספר משמרות, אחרת למעשה הייתם שומעים שסיימנו את הספירה לגמרי".

היא חשפה כי עד כה נספרו כ-70 אלף מתוך כ-430 אלף מעטפות כפולות ואמרה כי היא מאמינה שעד שעות אחר הצהריים הספירה תסתיים. לטענתה, הוועדה לא מתעסקת בחלוקת המנדטים עד לסיום הספירה "על מנת שלא לייצר ספקולציות כאלו ואחרות. התוצאות עוברות תהליכים רבים של בקרות ובדיקות ולכן אני חושבת שהתוצאות יגיעו קצת לאחר סיום הספירה, אך זה לא יהיה לקראת שבת אלא לפני כן".

עדס התייחסה בנוסף לאפשרות כי יהיו מי שייטענו לזיופים בבחירות: "אנחנו נמצאים כאן שלושה ימים, אין לי מושג מה קורה ברשתות, לא רואה ולא קוראת. אני מקווה שהתחזיות הקודרות אכן התבדו, אני חושבת גם שזה המצב, אחרי שהציבור וגם אותם גורמים שטענו את הטענות ראו את ההתנהלות ביום הבחירות, שהיה אתגר עצום בעקבות הקורונה וגם את ההתנהלות במבצע ספירת הקולות שמתנהל תחת פיקוח מלא".

לבסוף, היא התייחסה לטענות כי התבצעה ספירה מחודשת של חלק מהקולות ושפכה אור על מה שקרה. לדבריה, המעטפות הרגילות נספרו בלילה שבין שלישי לרביעי, כאשר חלק מהקולות נבדקו פעם נוספות, והוקלדו פעם נוספות, אך לא נספרו מחדש, כחלק מבדיקה שלקחה זמן.