בני הזוג, אנדרו ומרי קנט, עמדו נרגשים על שפת אגם טאהו שבקליפורניה לקראת טקס הנישואין המרגש ביניהם, ובדיוק כשחשבו ששום דבר כל לא יכול להשתבש – הטבעת נפלה למים. בתיעוד אירוע החתונה אפשר לראות את הרגע בו אנדרו פתח את הקופסא והתכוון לשלוף את הטבעת, אלא שבשנייה אחת היא החליקה מידו ונפלה בין חריצי קרשי העץ של המזח ושקעה אל תוך המים העמוקים. צפו בדיווח והתיעוד מהאירוע של חברת החדשות KPIX CBS SF Bay Area: 

"כל כך התרגשתי ושמחתי להתחתן סוף סוף עם אנדרו והחיוך על פני לא ירד גם אחרי שהטבעת נפלה", אמרה מרי. כמו כן, אחרי שהטבעת נפלה הטקס הושהה והחתן והכלה החלו לנסות להשיג את הטבעת בחזרה. בשלב מסוים, אנדרו רצה לצלול אל תוך המים כדי להביא את הטבעת, אך אורחים מהטקס שכנעו אותו שזה לא רעיון כל כך טוב בעקבות מזג האוויר הקר והטמפרטורה שלה המים. לכן, הטקס נמשך כהרגלו אפילו שהטבעת נותרה מתחת למים. 

אם חשבתם שכאן זה נגמר, תחשבו שוב. בני הזוג הנחושים לא היו יכולים לוותר על הטבעת היקרה והחליטו לפנות לעמוד הפייסבוק Tahoe Scuba Diving, בפוסט בו הם ביקשו את עזרת הצוללנים של האגם. "היי, אני לא בטוח אם זה המקום הכי טוב לשאול: אשתי ואני בדיוק התחתנו על הרציף באגם וכשהוצאתי את הטבעת היא החליקה לי מהידיים. אפשר לראות את הטבעת יושבת על סלע. יש מישהו שהיה מוכן לעזור לנו? כל עזרה מוערכת". 

בזכות הפוסט, השניים הכירו את פיל אברנתי, שניגש למחרת לעבודה ואחרי חצי שעה של חיפושים נמצאה האבידה. "יש לנו זיכרון לכל החיים מהאירוע המצחיק הזה ", אמרה מרי, בעוד אברנתי הוסיף כי הבעל הפך למפורסם גם בזכות ה"קלמזיות" שלו. כמו כן, בני הזוג, שחיים בוושינגטון, סיפרו כי הם מבקרים באגם טאהו בכל קיץ וכי מעכשיו ביקוריהם העתידיים יהיו מיוחדים יותר.