משתמשת טיקטוק בשם מולי, שהכירה בחורה בבר והלכה איתו אל הדירה שלו, הבינה כי הוא ככל הנראה בוגד בזוגתו איתה. אחרי שאספה את כל הרמזים והבינה כי הגבר בוגד, היא החליטה לקחת את העניינים לידיים והשאירה אחריה פתק קטן, כך שבמידה ובת הזוג תחזור ותבחין בו – היא תחשוף מה הגבר עושה מאחורי גבה. צפו ברמז שהשאירה אחריה המאהבת: 

@mollycsharpe

just trying to look out for the girls ##fyp ##cheater ##forthegirls ##girlsgaysandtheys

♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz

בסרטון הטיקטוק הוויראלי אפשר לראות את מולי מוצאת עוד ועוד פריטים של נשים ברחבי חדר האמבטיה. "בסוף השבוע שעבר הכרתי בחור בבר, ראיתי אותו כבר ארבע או חמש פעמים ועכשיו אני בחדר האמבטיה שלו", אמרה מולי, בעוד היא מציגה את חדר האמבטיה, גומיות השיער והסיכות שהיו על השיש. בהמשך, מולי סיפרה כי היא מצאה כמה "מוצרים של נשים", ועל אף שהגבר אמר לה שהוא רווק, וכך היא גם האמינה, החפצים גרמו לה להבין את התמונה המלאה. 

בנוסף לפרטים הקטנים, מולי מצאה תיק איפור של אישה והחליטה להחביא בתוכו מדבקה קטנה, עליה נכתב: "אם את בת הזוג או יוצאת עם ג'וש – הוא בוגד". התוכנית הערמומית של מולי צברה ללמעלה ממיליון צפיות ומאות אלפי תגובות של גולשים שתמכו במעשה. "הפתק הזה הוא רעיון כל כך חכם", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת סיפרה חוויה אישית: "זה קרה לי. מצאתי פתק בתור הדברים שלי וככה גילתי שבן זוגי בגד בי. שאלוהים יברך אותך על שהשארת את זה שם". 

אישה אחרת ציינה בתגובות כי "תמיד כדאי לחטט בחדר האמבטיה" וטענה כי כשבן זוגה בגד בה הוא החביא את חפציה מתחת לכיור כדי שהמאהבת שלו לא תראה. לאחר הסרטון הגולשים התחננו בתגובות להמשך, אך מולי כתבה: "התעמתי איתו והוא התעצבן והתגונן. הוא המשיך להגיד שהוא רווק אבל לא הסביר את כל המוצרים. אני לא יודעת אם יש לו בת זוג אבל אני עדיין חושדת בו אז לא נפגשתי איתו מאז".