רובנו יכולנו רק לדמיין ולחלום על טיול בעיר הרחוקה. בזכות הכמיהה לאחדות וקירוב לבבות נחתם הסכם השלום בין ישראל לבין איחוד האמירויות, המאפשר בטיסה קצרה של 3.5 שעות חופשה מושלמת בדיוק כמו, שאנחנו הישראלים אוהבים: מלונות מפנקים, חוף-ים, אוכל משובח, ומסביב המון אטרקציות, קניות וגם מסיבות וברים שווים.

כאחת הערים המתיירות ביותר בעולם בכמות של עשרות מיליונים כמו ניו-יורק גם דובאי מחולקת לאזורים. לא ניתן להגיע מאזור לאזור ברגל. ישנם אזורים עתיקים ואזורים מסחריים. איזה אזור מתאים לחופשה שלכם? איך אפשר לבחור מלון, כשיש מבחר אינסופי? איך תדעו היכן לטייל ומתי מבלי ללכת לאיבוד בים האינפורמציה, שיש באינטרנט? איך לא תפספסו אף אטרקציה מיוחדת? 

בדיוק עבור התשובות לשאלות אלו הוקם האתר DUBAI, עם כל המידע שאתם צריכים לתכנון החופשה המושלמת בדובאי!

איחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית עשירה בנפט. בזכות הכרזתה על  העיר דובאי כאזור סחר חופשי ללא מיסים על ההכנסות הפכה העיר להיות בין הערים המשגשגות, העשירות והאטרקטיביות בעולם.

דובאי נחשבת לעיר המציעה אטרקציות מפתיעות לכל גיל, שישאירו אתכם פעורי פה למשל: אתר סקי מקורה בתוך קניון, גני פרחים ענקיים, אקווריומים מהעצומים בעולם, גורדי שחקים המשקיפים בנוף פנורמי על המפרץ הפרסי וכל העיר ועוד ועוד.

מתי דובאי נפתחה לישראלים?
היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לבין איחוד האמירויות החלו בשנת 2015 כאשר נפתחה השגרירות הישראלית בדובאי. בעקבות ההסכם החלו להתקיים אירועים שונים, שקשורים לישראל ולדובאי כמו אירועי ספורט ותרבות. 

הסכם השלום, שנחתם בין ישראל לאמירויות באוגוסט 2020  מתיר כניסת תיירים ישראלים לדובאי וגם מעודד שיתופי פעולה פוריים בתחום המסחר, התיירות והבטחון. 

מה כדאי לעשות בדובאי?
אז עכשיו, כשנפתחו השמיים נסינו לרכז לכם, על קצה המזלג מקומות, שחייבים לטייל בהם כשתגיעו לדובאי:

הכפר הגלובלי
פארק שעשועים ויריד, שקיבץ  70 מדינות מכל העולם המיוצגות בהופעות דוכני אוכל ועשרות מתקנים לחוויה של פעם בחיים.

אומגה במרינה
חווית אקסטרים בדובאי! האומגה הארוכה בעולם!! האמיצים, שבכם יעופו בן גורדי השחקים של העיר במהירות של 80 קמ''ש בגובה 170 מטרים. זו בהחלט חוויה מטריפה ובלתי נשכחת. 

גן פרחים מרהיב וענק
גן הפרחים הקסום מהגדולים בעולם! פרחים מעוצבים במגוון פסלים ודמויות. החל מפסלי חיות עד מטוס בגודל אמיתי! מוצגות כאן לראווה: טירות, דמויות דיסני ובלרינות כשהכול עשוי מפרחים ומצמחייה צבעונית מהממת ביופייה. תכינו את המצלמות, כי לא תוכלו להפסיק לצלם ולהצטלם כאן.

החלקה על הקרח
בתוך קניון דובאי, שנחשב מבין הגדולים בעולם. תחליקו במסיבת ריקודים על משטח קרח ענק. זו חוויה זוגית או משפחתית נפלאה המתאימה גם למתחילים. 

עולם ההרפתקאות IMG
בדובאי חוזרים להיות ילדים! זהו פארק שעשועים המבוסס על גיבורי העל של Marvel וגם על העולם האבוד עם דינוזאורים בגודל טבעי. תשתעשעו  בדוכני משחק, רכבות הרים, מגלשות, סרטי תלת ממד ומסעדות, שיגרמו לכם לחזור.

למי זה מתאים?
טיול או חופשה בדובאי מתאימים לכל המשפחה כמו גם לזוגות, ליחידים לקבוצות חברים. כולם ייהנו בעיר דובאי מחופשה מהסרטים המשלבת בין היסטוריה לחדשנות. האתר DUBAI, ייתן לכם את כל המידע על מלונות, אטרקציות, מסעדות וחיי לילה, שאתם צריכים לתכנון חופשה מהחלומות!

לאתר DUBAI לחצו- https://dubai.co.il