אינטל השיקה סדרת מעבדים חדשים למחשבי דסקטופ - סדרת 11th Gen Intel Core (שם קוד Rocket Lake-S). המעבדים המציגים שיפור עצום של 19% בביצועים לעומת הדור הקודם של מעבדי Intel Core. מעבד הדגל החדש של הסדרה, ה- Core i9-11900K, הוא החזק ביותר שאינטל ייצרה עבור גיימרים ואף מגיע למהירות של 5.3 גיגה-הרץ, המהירות הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק. המלצת אינטל למחירי המעבדים נעה בין 157 ל-539 דולרים, כתלות בסוג המעבד.

המעבדים החדשים של אינטל, אשר פותחו בהובלת קבוצות פיתוח מאינטל ישראל ובשיתוף פעולה עם צוותים אחרים מהעולם, כוללים לראשונה ארכיטקטורה חדשה בשם Cypress Cove, ו- שבב גרפי חדש (UHD Graphics), המשפר ב-50% את יכולות הגרפיקה לעומת הדור הקודם. כמו כן מעבדי Rocket Lake-S מהדור ה-11 יתמכו לראשונה בהתקני PCI 4.0 מעודכנים, והם כוללים 20 ערוצי PCIe 4.0 .

מעבד ''רוקט לייק'' של אינטל (צילום: אוהד פאליק)
מעבד ''רוקט לייק'' של אינטל (צילום: אוהד פאליק)

לנובו חשפה בישראל את ה-ThinkPad X1 Fold המחשב האישי הראשון בעולם עם מסך מתקפל. ה-ThinkPad X1 Fold מציג תצורה פורצת דרך, המשקפת חשיבה חדשה בעולם המחשוב הנייד, מגדיר קטגוריית מחשוב חדשה עובר ביעילות בין מספר מצבים, ממצב מקופל ועד מסך מלא בגודל של 13.3 אינץ' עם ניידות ונוחות שימוש שמציעים כיום רק טלפונים חכמים. 

המחשב הנייד נבנה משילוב של סגסוגות קלות בשילוב סיבי פחמן ומציע את העמידות והאמינות שמציעים מחשבי משפחת ThinkPad. בצד העיצובי, הוא עטוי בכיסוי עור אלגנטי העוטף אותו במלואו, הוא קומפקטי דיו כדי להחליק בקלות גם לתיק הקטן ביותר ושוקל קצת פחות מקילוגרם אחד. הוא מבוסס על מעבדי ה-Core של אינטל, על הטכנולוגיה ההיברידית מבוססת תוכנית Project Athena של אינטל ועם אפשרות לקישוריות 5G, וכך מאפשר עבודה בכל מקום ובכל שעה.

המחשב הנייד המתקפל של לנובו ThinkPad X1 Fold (צילום: יח''צ)
המחשב הנייד המתקפל של לנובו ThinkPad X1 Fold (צילום: יח''צ)

LG וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית בישראל של המוצרים הלבנים של החברה, השיקו בישראל את ה-LG PuricareTM Wearable Air, פתרון טכנולוגי לביש חדש, המטהר את האוויר. כאמור, במכשיר החדש ישנם צמד מאווררים ומסנני H13 HEPA, בהם משתמשת LG גם לטובת מטהרי האוויר הביתיים שלה.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, אותם מסננים מספקים אוויר נקי ומרענן בכל מקום – גם במרחב הציבורי וגם בתוך מבנים. בזמן שאנו נושמים, חיישנים מיוחדים לומדים את קצב הנשימה שלנו ובהתאם לכך מתאימים את מהירות המאווררים (לפי שלוש דרגות מהירות שונות). כך הם יכולים להגביר את קצבם על מנת לסייע לאוויר להיכנס או להאט ולא להקשות בנשימה.

ה-Puricare מגיע עם סוללת ה-820mAh מאפשרת שימוש למשך שמונה שעות רצופות בעוצמה נמוכה או עד ארבע שעות רצופות בעוצמה גבוהה ועם תיק נשיאה העוזר לשמור על הניקיון וההיגיינה של המכשיר בין השימושים. כמו כן, כל אחד מחלקי המוצר ניתנים להחלפה ולמחזור. את צמד מסנני המאווררים יש להחליף אחת לחודש. ואת המסנן הפנימי יש להחליף אחת ליום (תלוי בתדירות השימוש).

מחיר מומלץ לצרכן: 990 ש"ח

קופסה בעלת שני מסנני מאווררים עולה 70 ש"ח וקופסה בעלת 30 יחידות של המסנן הפנימי עולה 70 ש"ח

המסכה של LG (צילום: יח''צ)
המסכה של LG (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, השיקה בישראל את הסנונית הראשונה מסדרת ה-Redmi Note 10. מדובר במכשירים בעלי מערך צילום הכולל ארבעה חיישנים, סוללה עוצמתית בקיבולת של 5000mAh, ההסוללה תומכת בטעינה מהירה בהספק של 33 וואט בשילוב מטען בהספק זהה המגיע באריזה ללא תשלום נוסף. כמו כן, המכשיר מכיל מגבר שמע עוצמתי, זוג רמקולים סטריאופוניים ותיבת תהודה חדשנית לאיכות שמע גבוהה ומדויקת, שקע אודיו 3.5 מ"מ ותקן עמידות בפני מים ואבק IP53 (רסס מים). 

Redmi Note 10:
המכשיר עם זיכרון פנימי בנפח 64 ג'יגה, לצד זיכרון RAM בנפח ארבעה ג'יגה יעלה 799 ש"ח
המכשיר עם זיכרון פנימי בנפח 128 ג'יגה, לצד זיכרון RAM בנפח ארבעה ג'יגה יעלה 899 ש"ח
כמו כן, 5,000 הרוכשים הראשונים יקבלו במתנה, כחלק ממבצע ההשקה צמיד Mi Band 4C בשווי 149 ש"ח 

Redmi Note 10 Pro:
המכשיר עם זיכרון פנימי בנפח 128 ג'יגה וזיכרון RAM בנפח שישה ג'יגה יעלה 1,199 שקלים, ועבור הדגם עם זיכרון RAM בנפח שמונה ג'יגה תיאלצו להיפרד מ-1,299 ש"ח.
כמו כן, 5,000 הרוכשים הראשונים יקבלו במתנה, כחלק ממבצע ההשקה צמיד Mi Band 4C בשווי 149 ש"ח 

שיאומי REDMI NOTE 10 (צילום: יח''צ שיאומי)
שיאומי REDMI NOTE 10 (צילום: יח''צ שיאומי)

קבוצת ח.י החלה לשווק בישראל את השעון החכם Amazfit T-Rex Pro, אשר עמד בהצלחה ב- 15 מבחני סטנדרט צבאי ועמד בתנאי מזג אוויר ואתגרים קיצוניים. השעון בעל גוף מוקשח ועמיד במים עד עשר אטמוספירות, חיי סוללה ארוכים במיוחד, ארבע מערכות לוויינים לדיוק מקסימלי, לצד תמיכה בשפה העברית.  

השעון החכם Amazfit T-Rex Pro (צילום: יח''צ)
השעון החכם Amazfit T-Rex Pro (צילום: יח''צ)

השעון זמין בשלושה צבעים שחור מטאוריט, אפור מדבר וכחול פלדה.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 ש"ח.