אחרי שמדינה שלמה קראה לה רוצחת, אולה קרבצ'נקו, הלא היא א"ק, ששמה נקשר בפרשת רצח תאיר ראדה ז"ל, פותחת את הפה ואת הלב ומספרת לאילה חסון ב"חדשות 13" על טענותיה בנוגע ליחס של א"ח, החבר לשעבר, שלטענתה תפר לה תיק והאשים אותה ברצח המזעזע. הראיון ישודר הערב (שישי) במהדורת החדשות של הערוץ.

לפני כחמישה ימים שודר ב"כאן 11" הסרט "צל כבד", בו חשפה קרבצ'נקו, אחרי שנוקתה מכל חשד ועברה לאוקראינה, את הצד שלה בפרשה, ותיארה מול המצלמה ולראשונה בפנים גלויות לחלוטין -  מה עבר עליה בימים שמדינה שלמה האשימה אותה ברצח.

החשדות כנגד קרבצ'נקו הועלו לראשונה בסדרת הטלוויזיה "צל של אמת", שם טען בן זוגה לשעבר א"ח שהיא התוודתה בפניו על כך שרצחה את ראדה.

תאיר ראדה ז''ל (צילום: צילום מסך, הוט 8)
תאיר ראדה ז''ל (צילום: צילום מסך, הוט 8)

לאחר שטענותיו הושמעו, הן נבדקו על ידי המשטרה והפרקליטות לעומקן והמדינה ניקתה לחלוטין את קרבצ'נקו מכל חשד ומעורבות ברצח. בנוסף, המדינה קיבלה את הטענה כי מדובר בעלילת שווא נקמנית מצדו של א"ח, לאור עזיבתה אותו.

אולם, ניקויה מהחשדות של קרבצ'נקו לא מנע את הפיכתה לקורבן נאצות ואיומים ואת שפיטתה ב"בית הדין של הציבור", ובעקבות כך היא נאלצה לעזוב את הארץ ולשוב למולדתה אוקראינה, שם היא חיה עם סבתה.

תגובת יוצרי "צל של אמת" על טענותיה של קרבצ'נקו, כפי שנמסרה ל"חדשות 13": "'צל של אמת' היא סדרה בת ארבעה פרקים שעסקה בספקות העולים מתיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל. אחד הפרקים עסק בסיפורם של אולה וא"ח. למרות בקשות חוזרות ונשנות, אולה בחרה שלא להתראיין לפרק.

בפרק הצגנו גם את התלונה שלה על האונס, את ההודעות האובססיביות שא"ח שלח לה לאחר הפרידה ואת טענתה שהמציא סיפור כדי לנקום בה. עם זאת, אולה לא התוודתה רק בפניו אלא בפני אנשים נוספים, והבקשה למשפט חוזר של זדורוב כוללת 50 ראיות נוספות נגדה. אנחנו מציעים לחכות בסבלנות להחלטתו של השופט מלצר, שצפויה להינתן בקרוב".