במרחק של כמעט 900 קילומטר אחד מהשנייה, בני הזוג אביגיל נלסון וג'ק פיני מנהלים קשר רומנטי ולגמרי התאהבו אחד בשנייה – מבלי שנפגשו מעולם. בעקבות מגבלות הקורונה בכל העולם, השניים לא יכולים לפגוש זה את זו, כיוון שנלסון מתגוררת בלוס אנג'לס בעוד פיני בלונדון. בזכות חבריהם, שרשמו כל אחד מהם לאפליקציית ההיכרויות Wingman, השניים הכירו ומאז הם בקשר יום יומי. 

כבר במשך שלושה חודשים בני הזוג מקיימים דייטים וירטואליים, בדרך כלל בשעות הלילה עקב הפרשי השעות בין המדינות. אחרי שכל אחד מהם כבר כמעט התייאש מחיפוש אחר אהבה דרך אפליקציות ההיכרויות, חבריהם נכנסו לתמונה והשתלטו על חיי האהבה שלהם. חברתה של נלסון, קייסי, הבחינה באפליקציה בג'ק וישר ראתה את הפוטנציאל במערכת היחסים. 

בראיון לאתר החדשות The Sun, נלסון סיפרה: "חברה שלי קייסי ידעה על האובססיה שלי לסדרה 'משחקי הכס' והחליטה לרשום את זה בביוגרפיה שלי. כשהיא ראתה תמונה של ג'ק עם סיכה מתוך הסדרה היא הבינה שהוא יוכל להתאים לי ואני כל כך שמחה שהיא עשתה את זה". כמו כן, לדבריה השניים התקרבו די במהירות ומאז הם מדברים ומתנהלים כמעט כמו כל זוג רגיל שחי בנפרד, אלא שהשניים טרם ראו אחד את השנייה. 

"העובדה שקיבלנו הזדמנות להכיר אחד את השנייה בלי כל מגע פיזי עזרה לשנינו להיות בטוחים לגבי תחושותינו זה כלפי זה", אמר פיני בראיון. לדבריו, לפני ההיכרות בינו לבין נלסון הוא מעולם לא היה שוקל לנהל קשר מכזה מרחק, אך האופן שבו מערכת היחסים ביניהם נוצרה פתחה עבורם את הדלת להתאהב אחד בשנייה גם מבלי לפגוש אחד את השנייה בחיים האמיתיים.