תקיפת השף שלום קדוש: בערוץ כאן 11 פורסם הערב (שני) את תיעוד האירוע, בו נראה החשוד כשהוא מתקרב לרכבו של קדוש, ומסתכל ימינה ושמאלה לראות אם מישהו מסתכל. הוא ניצל את הרגע, הכניס את היד לחלון רכבו של השף, גנב את ארנקו והתרחק מהמקום. קדוש ראה את הגניבה והתפתח מרדף, שבסיומו ניתן לראות את קדוש נופל לרצפה, דבר שגרם לפציעתו הקשה. 

איכון הטלפון הנייד של החשוד במעורבות באירוע בו נפצע קשה השף שלום קדוש מאשר את עצם נוכחותו בזירה, זאת למרות שהוא מסרב לקשור את עצמו לזירה. עובדה זו, לצד עצם העובדה כי בני משפחתו של החשוד זיהו אותו בסרטון המתעד את האירוע הקשה, מסייעים לחקירת האירוע. כאמור, אמש הוארך עד ליום רביעי מעצר החשוד, בעל עבר פלילי, ובימים הקרובים תוגש נגדו הצהרת תובע בבית המשפט. 

קדוש, תושב שכונת ארמון הנציב בירושלים, הוא השף הראשי של רשת מלונות פתאל ושל מלון לאונרדו פלאזה ירושלים. הוא נולד במרוקו, עלה ארצה בגיל 13 וגדל בעפולה. עם תום לימודי טבחות בחיפה, הוא החל לעבוד כטבח באוניות נוסעים. בשנת 1974 הגיע לירושלים והתחיל לעבוד במלון הילטון. כעבור זמן קצר, עם פתיחתו של מלון "גן־אור" - לימים לאונרדו פלאזה - הוא החל לעבוד בו כסגן שף.

בשנת 1975 כבר התמנה לשף המלון, ומאז במשך 43 שנים ברציפות הוא נמצא שם. קדוש קנה לעצמו שם עולמי, וגם הביא לירושלים את השפים הגדולים בעולם. בין היתר, הוא היה העורך הגסטרונומי של "אנציקלופדיה לבישול ולאפייה" בת 16 הכרכים, שראתה אור ב־1982; הופיע בתוכניות הבישול של ז'ואל רובישון ומרתה סטיוארט; וכמובן הכשיר תחת ידיו את בכירי השפים בישראל. הוא בישל בין היתר למנהיגים ובהם ביאטריקס, מלכת הולנד, פרנסואה מיטראן, המלך חוסיין, ג'ימי קרטר, הנרי קיסינג'ר, מנחם בגין וברק אובמה.