אחרי שבועות של פרומואים המבשרים סופסוף על בואה של עונה חדשה ומרעננת למסך, כזאת שתביא לנו משב רוח מרענן מכל הפורמטים המאוסים והלעוסים שכבר יצאו מכל החורים כמו האח הגדול, המרוץ למיליון והישרדות, הושק אמש פרק הבכורה של הזוג המנצח VIP.

הפרק, שהיה אמור להיות השקה חגיגית של עונה שמשודרת לראשונה ברשת 13 (עד כה שודר הריאלטי זוגות בערוץ עשר שלפני האיחוד שלו עם רשת), נפתח בזוגות זוגות קשורים לבני זוגם, עומדים בשטח פתוח מול צמד המנחים, איתי תורג'מן ואנה ארונוב, בתחילתה של המשימה הראשונה שלהם.

צפיתי, צפיתי ולא הבנתי, ואז הרצתי שוב להתחלה לחלק של לפני הפרסומת, כי נראה לי שפספסתי את הפתיח האמיתי של העונה. משהו לא התחבר, כי לא מצאתי פתיח אחר. שינוי כללים של כל ריאליטי שאמור להביא פתיח מנצנץ כזה עם שטיחים אדומים ולוקים מפוארים של הזוגות, הכניסה החגיגית של משתתפי העונה לבית הייתה רק אחרי המשימה. הפעם זה היה משהו אחר. לא בטוח שטוב יותר, אבל אחר.

אז ככה התוודענו לזוגות כשהם במשימה הראשונה שלהם, נטולי כל גינוני VIP דוהרים לעבר המטרה החשובה בריאלטי, להשיג את החדר המפנק ביותר למשך שהותם בחודש הקרוב בוילה המפוארת בברזיל.

כוכבי הרשת ניצחו, וכן הייתי צריכה לבדוק בגוגל מה שמם כי אין קשר לטייטל VIP לחלק מהזוגות שלוהקו לעונה הזאת. קוראים להם מיכאל ושירן ספיר ומסתבר שהם כוכבי רשת נודעים (אצל מי נודעים, עוד לא הבנתי). איך פספסתי את זה, אני לא יודעת, ועוד אני שכותבת על סלבס מדי יום כבר 14 שנה.

עוד זוג שהליהוק שלהם חוץ מצבעוני וביזארי לא היה ברור לי, זה הרגיש כמו מפגע טלוויזיוני קשה לצפייה כשמדובר בשניים הללו, כוכב הילדים מני ממטרה וזוגתו פרלה דנוך שמעולם בחיי לא כתבתי על אף אחד מהם במדורי הבידור.

מני ממטרה מוכר, וגם בקושי רב, בקרב הזאטוטים שחוץ מלצפות בדורה ובוב ספוג הם לא קהל היעד של התוכנית. כמו גם הוריו של אורן חזן יחיאל ואביבה חזן שהוקרצו מאיזה בוידעם מעלה עובש ולא בגלל גילם, אלא בעיקר כי לא היו בכותרות כבר למעלה משבע עשרה שנה, אז כינה יחיאל את הערבים תולעים בנאום מליאת הכנסת בנושא תקיפת מנהרות החמאס.

מני ממטרה וזוגתו (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
מני ממטרה וזוגתו (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

לעומתם בלטו במיוחד הזוג בן זיני וטיילור מלכוב. השניים למי שפספס נפרדו רגע אחרי חזרתם מצילומי הריאלטי. ואל תהיו תמימים ותחשבו שהריאלטי הוא שגרם לשניים להיפרד, אלא שימש כטריגר למשהו שהתבשל אצלם כבר לפני. אני לא בטוחה שזה הגיע מצד השניים, כי נראה שמי שיזם את הפרידה היא טיילור עצמה. ולא משנה כמה חיבוקים ונשיקות הם ירעיפו אחד על השנייה מול המסך, ואיזה מסיכות יעטו על עצמם, כי אי אפשר היה להתעלם מהתסכול שחשה טיילור בזוגיות שלה עם בן זיני.

היא גם לא התביישה להודות שבן זיני בכלל לא הטעם שלה, היא בכלל אוהבת אותם באד בוייז עם מראה ברונטי מסוקס, ובן זיני, ככה הגדירה, הוא בלונדיני וחנון. בדיוק ההיפך מטעמה האישי. לא בכדי קלעה מלכוב הפעם בול לטעמה האישי כי הבוייפרנד החדש לירן דנינו, עונה על הקריטריונים שלה, בדיוק כמו שהיא אוהבת. אני רק יכולה לנחש שעם גישה כזאת הם לא זוג מנצח, וימצאו את עצמם מהר מאד מחוץ למשחק. 

יעלו ויבואו גם הזוג הבולט אדל בספלוב המוגזמת ומאץ' עבד, שגם בגזרה שלהם ניתן לראות מרמור ותסכול אבל הפעם מצידו של הבעל מאץ', שמעדיף אותן בלונדיניות לוהטות. רבות דובר על הזוגיות של השניים בחודשים האחרונים, כשהסלוגן נאמנות בראשן. בספלוב בחרה ללכת לתוכנית בכדי שכולם יתוודעו לבעלה מאץ' עבד, לא בטוחה שהיא עשתה בשכל בבחירתה.

עוד בלטו עתי שולברג ואיגי וקסמן שהם לכל הדעות ליהוק מעולה ואיכותי, עם דגש על איכות, משהו שחסר בזוגות שלוהקו העונה. מסקרן יהיה לראות קשר עם פער גילים לטובתה של האישה.

עוד זוג מסקרן עם פער גילים, שלגמרי ראוי להקרא זוג VIP, איציק זוהר ולאורה האיטלקייה, שלא התביישה להודות שהיא מקנאה לארוסה הטרי אם ירקוד עם רקדניות סמבה מקצועיות בחוטיני, אבל חוץ מזה היא התקשתה לדבר ולהבין את השפה. 

איציק זוהר וזוגתו לאורה (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
איציק זוהר וזוגתו לאורה (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

טל גלבוע ובן זוגה שאומנם גם היא נמצאת על הגבול המטושטש של VIP לכוכבת ריאלטי שדקות התהילה כבר אזלו לה מזמן. אבל הליהוק שלה הוא מצוין, כי גלבוע תביא את מה שהריאלטי זקוק לו, דם, אש ותמרות עשן. וכך גם היה על הפרק הראשון של העונה שגלבוע ובן זוגה, (לא משנה מה שמו) זכו לקבל את האוהל בחצר הוילה, וגלבוע לא הסתירה לרגע את המרמרת והכעס שאחזו בה על הבחירה בה.