ציוץ מוזר התפרסם בתחילת השבוע בעמוד הטוויטר של הפיקוד האסטרטגי של ארה"ב ועורר סערה בכל העולם, כאשר הגולשים החלו לנסות לנחש את המשמעות של ה"צופן". בשעה 19:48 הועלה הכיתוב ";l;;gmlxzssaw,", שהפך במהירות לוויראלי כשרבים היו בטוחים כי מדובר בקוד סודי לשיגור הגרעין או שטענו כי החשבון נפרץ – אלא שאז התגלה מה עמד מאחוריו. 

תוך שעה בדיוק הציוץ נמחק מהעמוד והפך עוד יותר מסקרן עבור הגולשים, שהחלו להפיץ אותו בפלטפורמות החברתיות כדי לנסות לפענח את הכיתוב. "מקווה שזה לא הקוד לשיגור טיל גרעיני, אחרת הלך עלינו", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר טען כי אולי מדובר ב"טקסט שנועד לתקשר עם חייזרים". בנוסף להשערות, רבים החלו לחשוש בעקבות הציוץ, כפי שכתב אחד הגולשים: "אלוהים אדירים, לא ככה דמיינתי את סוף העולם מגיע". 

רק מאוחר יותר פורסם בעמוד הטוויטר של הפיקוד האסטרטגי: "מתנצלים על כל הבלבול. אנא התעלמו מהפוסט זה". בדיעבד, הוסבר סוף כל סוף כי הציוץ נכתב לגמרי בטעות, לאחר שמפעיל חשבון הטוויטר השאיר אותו פתוח ובנו הקטן פרסם שרבוב האותיות שהסעיר את העולם. "מנהל הטוויטר של הפיקוד עזב את חשבון הטוויטר פתוח ולא מאוייש. בנו הצעיר מאוד ניצל את הסיטואציה והחל לשחק עם המקשים ולצערנו, וכמובן ללא ידיעתו, הוא פרסם את הציוץ", נכתב. כמו כן, מהפיקוד הבהירו כי החשבון לא נפרץ.