בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (שלישי) בתוכניתם ב-103FM עם חיים רובינשטיין שינפוש בסיני על פתיחת גבול טאבה‎. רובינשטיין הסביר מה נדרש על מנת להגיע לחצי האי, ואמר: "כדי לצאת לסיני צריך שלוש בדיקות. אם אתה לא מחוסן, אתה לא יכול לצאת מהארץ. אחת בקופ"ח, שניה איפה שכל אחד נמצא בבית החולים המקומי בסיני, והשלישית בחזור בכניסה לאילת. אני מחוסן, ועכשיו אני מאושר שהתחסנתי כי אני יכול לרדת לסיני".



בנוסף, המליץ: "כל מי שמגיע לסיני תביאו במבות, כל השנה הגבול היה סגור והילדים בסיני חיכו לכם. יש להם אהבה מאוד גדולה לבמבה ישראלית".

בנוגע להתראות הביטחוניות, לפיהן המצרים לא שולטים לגמרי באזור ויש הרבה פעילי דאעש, אמר כי "אני יכול להגיד שבשנים האחרונות יש שינוי מאוד גדול במובן הזה שהמקומיים יעשו הכל כדי לא פגוע בפרנסתם. אם חס וחלילה יקרה משהו, אני יכול להגיד לך שאני יודע בוודאות שיהיו מאמצים גדולים לסגור את העניין בתוך דקות. הם לא יאפשרו לפגוע בך".

הוא סיפר איך הצליח להשיג את האגרה: "אני עם אצבע שבורה רק מה'ריפרשים' שעשיתי בימים האחרונים כדי להשיג אשרה ולשלם את האגרה. נתנו אישור ל-300 איש ביום לעבור את גבול טאבה. אני יודע שיש יש עשרות אלפי אנשים שרוצים לעבור את הגבול, אך רק 300 עוברים מדי יום. רק תבינו את העומס המטורף שיש על האתרים, הם קרסו, היה מאוד קשה להשיג את האגרה הזו".

לבסוף, אמר כי היתרונות בסיני לעומת יעדים אחרים הם שלא צריך לתכנן: "ביום יום אתה פשוט לוקח את הרכב, יורד לאילת, עובר את הגבול ומתנתק. יושבים בחוף, גם בזמנים הכי מפוצצים בסיני יש שם ריחוק חברתי, השקט שיש לך באותם רגעים, את ההחלטות הכי טובות בחיים שלי קיבלתי כשצללתי בעומק של 30 מטר מתחת לפני הים. זה מקום שמקנה לך שקט, שלווה, מחיר זול. ב-150 שקל ליום זה הכל כלול שם, גם במלונות הטובים. אם ניקח את פסח לפני שנתיים, חצי מיליון איש עברו את הגבול, אז הפחד לא באמת קיים. מי שמפחד שיישאר בבית הכל בסדר, נהנה גם בלעדיו".