טלה 21.3־20.4

שמש, ונוס וכירון נמצאים בטלה, ומרקורי יצטרף ביום שני בזווית הרמונית למרס בתאומים. האנרגיה מתחזקת, הנוכחות בולטת, וההתלהבות חוזרת. ביכולתכם לבטא את עצמכם ולהבריא פצעים ישנים, בעיקר במערכות יחסים.
אתם פעילים ומובילים בסביבה הקרובה. יש לכם נטייה להיות מפוזרים וחולמניים, וזה עלול לגרום לאובדן אנרגיה ולעייפות. ימים טובים השבוע: שישי ושבת, שלישי ורביעי.

שור 21.4־20.5

יש לכם רעיונות לשיתופי פעולה כלכליים, ורעיונות גם מגיעים אליכם. היו ממוקדים ובררניים, לא כל הרעיונות רלוונטיים ולא כולם מצדיקים את המאמץ שלכם. יש לכם נטייה לירות לכל הכיוונים וחבל, כי זה גורם לאובדן אנרגיה וכפועל יוצא מזה לעייפות.
אתם בעיצומו של שינוי בקריירה ויצוצו הזדמנויות להתרחבות ולהצלחה. זה ידרוש מכם השקעה ועבודה לטווח הארוך, אך זהו זמן מתאים לקחת סיכון ולקבל החלטה. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

תאומים 21.5־20.6

מרס במזלכם בזוויות הרמוניות למקבץ בטלה. זוהי אנרגיה חזקה לביטוי עצמי ולעשייה, אך הזווית המאתגרת למרקורי־נפטון גורמת לפיזור אנרגיה ולחוסר מיקוד. חשוב לשמור על איזון בין עודף אנרגיה לבין חוסר מיקוד אנרגטי, אחרת יכולה להיווצר עייפות.
בשישי ושבת הירח בקשת בבית הזוגיות יגרום למתח רגשי ולפיזור רעיוני וחשיבתי בקריירה, שיכול לגרום למהלכים לא נכונים. התחברו לרצון שלכם לפני שאתם פועלים. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

סרטן 21.6־22.7

חשוב שתביעו את עצמכם ולא תוותרו על מקומכם. יש בפניכם הזדמנות לרפא כאבים שנוגעים למעמדכם. לכו עם האמת שלכם עד הסוף. יש לכם נטייה לוותר ולתת ל"גורל" לעשות את שלו. זה לא נכון לכם כרגע, מומלץ להיות פעילים ולוחמניים למען הרצונות שלכם.
רצוי לעבוד על מיקוד אנרגיה באמצעות עבודה על הגוף - ספורט, אומנויות לחימה, יוגה וכו'. יום טוב השבוע: חמישי.

אריה 23.7־22.8

הביטוי העצמי מתחזק, ואתם מתחברים לעצמכם. אתם מגיעים לתובנות עמוקות בעניין מערכות יחסים, וזה יעזור לכם למשוך אליכם את מי שנכון ומדויק לכם. מי שמצוי בזוגיות, יעבור תהליך מיקוד לגבי מה שנכון ומה שכבר לא נכון במערכת היחסים. מתוך התהליך יתקבלו החלטות משמעותיות לגבי ההמשך.
אתם פעילים חברתית, תקשורתיים ודומיננטיים. כוונו את אנרגיית העשייה למה שמחזק אתכם. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

בתולה 23.8־22.9

התקשורת במערכות יחסים לא ברורה ומבלבלת. המצב יתאזן החל מיום שני. אתם פעילים בקריירה, ויש בפניכם הרבה אפשרויות. אתם בתקופה של הזדמנויות ושפע בעבודה ובקריירה. התמקדו במה שיחזק אתכם לטווח הארוך על מנת שההשקעה תשתלם.
ימים מתוחים בבית השבוע: שישי ושבת. ימים טובים: שבת בצהריים עד שני.

מאזניים 23.9־23.10

ענייני זוגיות ושותפויות דומיננטיים, אתם מביעים את רצונכם ואת עמדתכם בתוך קשרים, לא מוותרים על עצמכם ולא מתפשרים. אתם מאפשרים לעצמכם ולבן/ת זוגכם להתבטא ולא נבהלים מעצמאות בן/ת הזוג. כך מתאפשר קשר יציב ומאוזן.
זהו שבוע טוב לזוגיות ולשותפויות, בעיקר אם תשמרו על מה שהשגתם עד כה. למי שאינו בזוגיות, זהו זמן מתאים לאהבה ולקשר משמעותי, בעיקר בימים שלישי ורביעי.

עקרב 24.10־21.11

אתם דומיננטיים ויכולת הביטוי שלכם מתחזקת. זהו זמן מתאים ליוזמה ולפעולה בכל רעיון שקשור לעבודה. שבוע זה מתאים גם לבקשת העלאה או הטבות שכר. יש יציבות בבית ובמשפחה למרות שינוי רגשי. תהיה ראייה מפוכחת של הדברים.
ביחסים ובזוגיות תגיעו להבנה שדברים לא יישארו אותו דבר. ימים מתוחים בתחום השבוע: שלישי ורביעי. ימים טובים: שבת־שני וחמישי.

קשת 22.11־21.12

ענייני אהבה, רומנטיקה וילדים תופסים מקום בחייכם. אתם דומיננטיים ובולטים, הביטוי העצמי ביחסים גובר. אתם מצויים בתהליך ריפוי מערכות יחסים מתוך קבלה ואהבה עצמית, זה יכול להציף כאבים ופצעים מהעבר. למרות זאת, אתם בתהליך התחזקות.
הירח במזלכם בשישי–שבת יביא לאופטימיות ושמחה. מרס בבית הזוגיות יכול לגרום למתיחות שתחלוף. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

גדי 22.12־20.1

אתם פעילים בעבודה ומפעילים את הסביבה. יש לכם נטייה להתפזר ואתם עלולים לאבד אנרגיה בעשייה מיותרת. הבית והמשפחה דומיננטיים, ונראה שאתם מצליחים לנהל נכון את היחסים בבית.
אתם עוברים תהליך ריפוי של היחסים בתוך המשפחה וזה מחזק אתכם ומעניק לכם יכולת ביטוי. משבת בצהריים עד שני הירח במזלכם ועלול לגרום לרגישות יתר ומתח בבית. השתדלו לא להיכנס למאבקים מיותרים. יום טוב השבוע: חמישי.

דלי 21.1־18.2

אתם בשיאכם בסביבה הקרובה, נוכחותכם מורגשת. תהליך ריפוי ביחסים עם הסביבה הקרובה. אתם לומדים לקבל את עצמכם, אך זה מציף כאבים מהעבר. ענייני אהבה, רומנטיקה וילדים יתפסו את תשומת לבכם.
אתם מובילים מהלכים ורעיונות שיכולים לבנות אתכם לטווח הארוך. היו ממוקדים ואל תבזבזו אנרגיות על רעיונות לא מתאימים. הירח ישהה במזלכם בימים שלישי ורביעי ויתרום לתקשורת טובה עם הסביבה. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

דגים 19.2־20.3

מרקורי במזלכם עד יום שני יגרום לבלבול ולערפול מחשבתי. מקדו את האנרגיה ושמרו עליה. חוסר שקט וכעסים בבית עלולים להוציא אתכם מאיזון ולגרום לאובדן אנרגיה. אל תיתנו מקום לכל ויכוח קטן.
אתם מתחזקים כלכלית בזכות ביטוי עצמי והקשבה לרצונות שלכם. שימו לב לאנשים סביבכם שקשורים לענייני כספים ובדקו את כנותם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.