גלית דיסטל אטבריאן, מספר עשר ברשימת הליכוד, שוחחה היום (ג') עם אראל סג"ל בתכנית ב103fm ואמרה: "כל מי שישב בחיק משפחתו בליל הסדר צריך לומר תודה על ההישג שרשום על שם נתניהו בטאבו". 

גלית דיסטל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גלית דיסטל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היא התייחסה לפוסט שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה בו הכריזה כי תצא להפגין עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו והיא קוראת לתומכיו להצטרף אליה להפגנת התמיכה ביום שני הקרוב מול בניין הפרקליטות, ביום בו נפתח שלב ההוכחות במשפטו.

"מאז הבחירות יש תחושה שאנחנו כאילו הדני דין של הפוליטיקה הישראלית. אומרים לקבוצה הפוליטית הכי גדולה בארץ 'בואו תזוזו קצת הצידה ותנו מקום לממשלת השינוי השפויה, או לממשלת הריפוי המשנה", הוסיפה, "יש תחושה שאנחנו פירור האבק על הכתף של החברה הישראלית".

לדבריה, "זה בדיוק הדבר שצריך לשנות. זאת יריית הפתיחה", היא הוסיפה כי "החזון שלי הוא להעלות את הציבור הזה שוב לתודעה, שיבוא ויגיד 'הנני כאן, אני לא אזוז לשום מקום, אני מבין שאתם לא אוהבים את הבחירה שלי, תתמודדו איתה. אני חלק מהמשחק'".

אטרביאן התייחסה גם לתוצאות הבחירת, וביניהן צניחתו של הליכוד בחמישה מנדטים: "זה סוג של תחושת שאננות. יש מין אקסיומה שביבי יסתדר, שהוא לא צריך אותנו. אני רואה את הדחיפות, הכעס והזעם שהוציאו את השמאל לרחובות במשך השנה החולפת", לדבריה "הציבור הימני, המזרחי, המסורתי, הפריפריאלי איכשהו בטוח שעולם כמנהגו ינהג".

"הימין הליכודניק המסורתי המזרחי לא שונא אף אחד, לא מדיר או מחרים אף אחד. אשכרה קוטג' חמישה אחוז של הציבור הישראלי. זה גם היתרון וגם החיסרון שלנו" סיכמה הח"כ לעתיד, והוסיפה כי "לא מדובר רק בפריפריה, בבחירות האחרונות כל אדם חמישי בת"א הצביע ליכוד".