יו"ר תקווה חדשה גדעון סער קרא הערב (שלישי) ליו''ר יש עתיד יאיר לפיד "לוותר על האגו". סער, שמפלגתו קיבלה שישה מנדטים בבחירות האחרונות, פנה ללפיד דרך רשת הטוויטר וציין "אני כבר ויתרתי על האגו, עכשיו תורך". 

בציוץ שהפנה ישירות ליו''ר האופוזיציה, כתב סער כי "בליל הבחירות הודעתי שנפעל, ללא אגו להקמת ממשלת שינוי. היום מחובתי לומר: משחק איסוף ההמלצות לא יביא להקמת ממשלה, אלא רק ניסיון תכליתי ומהיר לביסוס רוב פרלמנטרי ריאלי. חלון ההזדמנויות מוגבל בזמן".

לפיד לא התעכב והגיב: "כדי להקים ממשלת שינוי, נהיה מוכנים לויתורים כואבים. למול כל השמועות וההתרוצצויות של השבוע האחרון חשוב להבהיר: אין דבר שאני לא מוכן לבחון, אין אבן שלא נהפוך, אין אפשרות שלא נשקול כדי להקים את ממשלת השינוי ולהוציא את נתניהו מבלפור".

לאחר מכן הגיב סער פעם נוספת בציוץ משלו: "הפוך, גוטה. שלב הויתורים הוא עכשיו. אחר כך עלול להיות מאוחר מדי". יו"ר תקווה חדשה לא היה היחיד שהגיב, כאשר גם ח''כ מיקי זוהר ממפלגת הליכוד החליט לשתף את דעתו בנושא ורשם: "תשאלו כל אדם מהיישוב והוא יאמר שוויתור על האגו שלך אמור לאפשר לך ללכת נטו עם האידיאולוגיה שלך. לצערנו, במקרה של סער מדובר בסיפור שונה. למרות שניתן להקים ממשלת ימין אמיתית ויציבה בתוך חמש דקות דקות, סער מעדיף ממשלה עם מרצ, יש עתיד ומפלגת העבודה. מסתבר שיצר הנקמנות יכול לנצח גם את האגו שלך".

כזכור, בערב הבחירות יו"ר תקווה חדשה התחייב לבוחריו כי לא יפר את הבטחת הבחירות שלו ולא ייכנס לממשלת נתניהו. בנוסף, סער כבר ערך פגישה עם לפיד בהם דנו באפשרויות השונות להקמת ממשלה והשניים קבעו להמשיך ולהיפגש בהמשך.