רגע הצעת נישואין, שהיה אמור להיות מרגש, ובעיקר פומבי, הפך לפדיחה אל מול מאות אנשים שבילו בקניון באדיסון שבניו ג'רזי. בסרטון טיקטוק, שהפך לוויראלי ברשת בשבוע האחרון, אפשר לראות את הרגע בו גבר צעיר כרע ברך כדי להציע נישואין לאהובתו במתחם האוכל של הקניון, אך נתקל בסירוב מעליב – והתגובה שלו קורעת את הלב. צפו בהצעת הנישואין שהשתבשה: 

@ty2lit0

Always love yourself boys 😂💯... ##fyp ##blow ##boys

♬ original sound - 𖤐❦☠︎︎✞

על אף שיש מי שטוען שהסרטון מבוים, זה לא מנע מעמוד הטוויטר הלאומי של מדינת ניו ג'רזי להתייחס לעניין. בסרטון, שהועלה למשתמש הטיקטוק TY2Lit, מציג את הרגע בו הגבר יורד על ברכיו ומגיש את טבעת האירוסין למי שככל הנראה היא בת זוגו. כאשר כל עיניהם של הנוכחים במתחם הופנו בציפייה לתגובתה של הצעירה, היא אכזבה את כולם כשאמרה "לא" והלכה. 

@ty2lit0

Here’s part 2 yeah boys always love yourself and make sure you got a keeper 💯 ##fyp ##blow ##boys

♬ original sound - 𖤐❦☠︎︎✞

בסרטון המשך מאותו האירוע, שנצפה כ-14 מיליון פעמים, עוברי אורח מנסים לנחם את הגבר שבור הלב לאחר תגובתה הנחרצת של בת הזוג. לאחר שהסרטונים פורסמו רבים החלו לפקפק באמינות של הסרטון, מה שהוביל לדיון של הגולשים, כאשר חלקם התייחסו אל הסרטון כמבוים אך אחרים דווקא טענו כי התגובה הוויראלית לסרטון עזרה לבחור הצעיר בהתאוששות מהתגובה להצעה. כך או כך, כדאי שיקשיבו פעם הבאה להמלצה של מדינת ניו ג'רזי: "אל תציע נישואין באזור האוכל של קניון".