תיעוד מבהיל מרגעי שריפה שפרצה בבניין דירות בעיר נאנט שבצרפת מציג את הרגע בו חבורת צעירים נרתמים למשימה ועוזרים ללכודים לברוח מהבניין הבוער. באירוע, שהתרחש בתחילת השבוע, תינוק בן שישה חודשים נזרק מהקומה השלישית בתוך סדין לבן, בזמן שהצעירים עזרו לאמו להימלט דרך המרפסת, ובמזל הוא שרד את הנפילה. צפו בתיעוד מרגעי ההצלה:

חילוץ בן החצי שנה משריפה בקומה השלישית (צילום: מתוך פייסבוק)

בסרטון שהועלה לעמוד הפייסבוק של מנהיגת הקהילה המקומית שנכחה באירוע, קנזה זקר, אפשר לראות חבורה של צעירים שנעמדו אחד על גבי השני כדי להגיע עד לקומה השלישית ולחלץ את הלכודים. "תושבים מקומיים אמיצים מאוד ראו את האש והחלו לטפס במעלה הבניין כדי לבצע חילוץ. האם והאב הורדו לאט מהמרפסת ובנתיים התינוק פשוט נזרק מהחלון, אלא שלמרבה המזל הונח מזרון על הרצפה כך שהתינוק לא נפצע קשה", אמר חוקר שהיה במקום. 

כמו כן, התינוק הובהל לאחר האירוע לטיפול נמרץ, משם דווח כי הוא מחלים מהפציעה, וגם הוריו של הפעוט בילו את הלילה בבית החולים לאחר שנפצעו קל. בעקבות האירוע, ראש עיריית נאנט, ג'והאנה רולנד, אמר בפני נשיא צרפת: "הלכודים חולצו בזכות האומץ והגבורה של הצעירים שנכחו שם והקימו שרשרת אנושית כשהם טיפסו לקומה השלישית והצילו את המשפחה מהלהבות. הרבה כבוד והכרה לצעירים האלו".