שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, שוחח היום (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג בתוכנית ב-103FM, והעריך כיצד יסתיים המירוץ להקמת ממשלה: "תקום ממשלת שעטנז שלא תחזיק מעמד אפילו יום יומיים". הוא הסביר כי "כל השחקנים הפוליטיים היום מעריכים שיהיו בחירות חמישיות, ולכן כל אמירה שלהם - הם מחשבים איך היא תשפיעה עליהם בבחירות חמישיות".

"בנט עדיין לשון המאזניים כי אם הוא יעבור ויתמוך בנתניהו, למרות כל מה שבן גביר וסמוטריץ' אומרים, הימין יקבל תמיכה מבחוץ של ממנסור עבאס" המשיך רמון.

לדבריו, אם בן גביר יבוא עכשיו ויגיד שהוא מסכים לשבת עם עבאס, זאת תהיה מכה קשה בשבילו אם יהיו בחירות חמישיות. "יש גם אפשרות שבנט ילך עם לפיד, אבל מה שלא יקום - זה לא יחזיק מעמד. אז אם לפיד מתכנן ממשלת רוטציה עם בנט, עדיף שהוא יעשה זאת חודש-חודש, כי זה לא יחזיק יותר מזה", הוסיף.

לטענתו של רמון, קיימות שתי אפשרויות לפתרון המצב הפוליטי "האפשרות הכי סבירה היא שנתדרדר לבחירות חמישיות. הרי כל הבחירות הן על 'כן ביבי' ו'לא ביבי'". הוא הוסיף כי "אם העבודה ומרצ מוכנות להכתיר את בנט, שאין להם שום קשר קלוש על שום נושא חוץ מי 'רק לא ביבי', אז בואו נשאל את העם איזה ראש ממשלה אתם רוצים", לדבריו, "התסריט השני הוא בעצם שנלך לבחירות, אבל רק לבחירת ראש הממשלה". 

על האפשרות שנפתלי בנט, יו"ר ימינה יקים ממשלה אמר רמון "ראש הממשלה של מי יהיה בנט? של מרצ, העבודה ותמיכה מבחוץ של המשותפת? הוא יקים ממשלת מיעוט של 58 עם שישה מנדטים בחוץ שהם ערבים. בנט צריך לבוא יחד עם גדעון סער, להתחבר ל-13 מנדטים, ולהגיד לנתניהו שהם מוכנים לממשלת רוטציה כשהם ראשונים". 

"אני פונה לכל האנשים שנבחרו - תגלו אחריות", סיכם רמון והוסיף "אתם עוסקים ב'רק ביבי' או 'רק לא ביבי'. המשחק נכשל, הוא תקוע, הוא במבוי סתום. השאלה היא איך מתקנים את הפסקת החשמל במגרש, והדרך היחידה היא לענות לעם".