ברשת החברתית Reddit, רבים מהמשתמשים מעלים סוגיות או דילמות שנתקלו בהן בחייהם כדי לקבל עצה מהגולשים בעילום שם. משתמש אחד פנה אל האתר כדי לנסות לפתור את הסיטואציה ההזויה אליה נקלע, במסגרתה אשתו השוטרת קיימה יחסי מין עם גבר אחר בזמן שהייתה בתפקיד כשוטרת סמויה. 

בפוסט הבעל תיאר כי הוא ואשתו חיים יחד כבר כ-12 שנה וכי היא עובדת במרץ כבר מאז שפגש אותה, אך "מעולם לא הייתה לו בעיה עם זה". לדבריו, בשלב מסוים אשתו קודמה לתפקיד של שוטרת סמויה, במסגרתו היא לקחה חלק בפרויקט ארוך ונעדרה למעלה מחודש מביתם. בעת מילוי תפקידה, השוטרת נאלצה לקיים יחסי מין עם גבר אחר, מה שהתקבל אצל בעלה בצורה מבלבלת. 

"דיברנו על זה כמה פעמים ולא היה לי נעים לשמוע, אבל החלטתי לקבל את זה כי זה חלק מהקריירה שלה. גם הזמן עבר וזו הייתה הפעם היחידה שבה היא עשתה את זה אי פעם", כתב הבעל. עם זאת, הוא הוסיף כי לאחרונה אשתו התוודתה בפניו כי היא גם קיימה שיחות מיניות עם חלק מהגברים ונאלצה לשוחח איתם כאילו הם מנהלים רומן סודי. בנוסף לכך הוא כתב: "הם לא השתמשו בקונדומים אבל אשתי מתעקשת שהיא לקחה אמצעים כדי להבטיח שלא תיכנס להריון ובדקה את עצמה". 

בפוסט הגבר המבולבל כתב כי הוא לא בטוח איך לעבד את המידע שנחת עליו, שכן מצד אחד מדובר בחלק מתפקיד בעבודה וכי היא מעולם לא בגדה קודם לכן, אך עדיין מדובר באינטימיות עם גברים אחרים. "אני מרגיש עם זה מאוד לא נוח. שאלתי אותה אם יש לה רגשות או משיכה לגברים והיא אמרה שהיא מצאה את אחד מהם מושך אך שלא מדובר ברגשות אמיתיים". כמו כן, הבעל כתב כי הוא "נוטה כרגע לגירושין", אך עם זאת הוא מרגיש שהוא אוהב את אשתו והיא אותו. 

בתגובות על הפוסט הגולשים הביעו את דעתם בנושא, לכאן או לכאן. "אתה לגמרי צריך להתייחס לזה כאל בגידה, היא גם חשפה בפנייך את הפרטים מאוחר מידי ואני חושב שיהיה לכם קשה לתקן את חיי הנישואין אחרי מקרה כזה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "מה שתיארת פה היא בגידה. חד משמעית". לעומתם, היו מי שהתייחסו אל המקרה כאל דמות בסרט או בסדרה וטענו כי הבעל צריך "לקחת בפרופורציות" ולהבין שמדובר בעבודה בלבד.