שמונה נעצרו במהלך התפרעות של חבורת צעירים, שהיו תחת השפעת אלכוהול ותקפו שוטרים שהגיעו לטפל באירוע קטטה בחוף כורסי שבמזרח הכנרת. בערב יום שלישי השבוע הוזעקו שוטרים מתחנת טבריה לטיפול בקטטה שפרצה בחוף. עם הגעת הניידת למקום החלה חבורת צעירים מבית שמש וירושלים, שהיו במצב של שכרות, להשליך חפצים וליידות אבנים לעבר ניידת המשטרה. 

השוטרים נאלצו לחבוש קסדות ואפודים ולעשות שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר, כגון רימוני הלם, כדי לשים קץ להתפרעות. בתום האירוע הובאו שמונת הצעירים שנעצרו - בני 17־19 - לחקירה בתחנה, אשר בסיומה החליט קצין החקירות לשחרר בתנאים מגבילים שישה מהם ונאסר עליהם להיכנס לטבריה במשך 30 ימים. שני צעירים נוספים הובאו לבית המשפט וגם הם שוחררו באותם תנאים. 

כמו כן, באתר חמ"ל פורסם כי בימים האחרונים, ימי חופשת חול המועד של פסח, תקפו כ-300 בני נוער המבלים בחופי הכנרת שוטרים שנכחו במקום. כמו כן, פורסמו עדויות על שימוש בסמים ובאלכוהול, ואף מקרים חמורים של חשד לאונס. החקירה לגבי חשד לעבירות מין וגם החשד לתקיפה מתנהלות עדיין.

רז, שנפשה עם משפחתה בכנרת, סיפרה לאתר חמ"ל: "ראיתי נערה בת אולי 14, זרוקה ערומה לאחר שעשו לה מעשים מגונים. היא לא יכלה לזוז. במקרה אחר ראיתי נערה אחרת זרוקה על המדרכה שהיא בלבוש מינימלי מסטולית".

אמה של רז, מירי סיפרה לחמ"ל: "אני בת 50, ובחיים שלי לא ראיתי מחזה כזה. כל רגע באה אלי נערה אחרת ומבקשת אלכוהול, נערים באים לשאול אותי אם יש לנו 'ראש', עד שהבנתי שמדובר בסמים. התקשרתי למשטרה מספר פעמים לדווח להם על האירוע, אבל הם לא עשו דבר. רק בלילה השני הגיעו למקום לאחר דיווח על אונס חמישה שוטרים, ובני נוער פשוט החלו לתקוף את השוטרים, זרקו עליהם בקבוקים, אבנים וזיקוקים, פשוט עצוב וכואב לראות את בני הנוער שלנו במצב כזה. את בהלם".

ממשטרת ישראל נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח על ניסיון אונס בחוף כורסי, ניידת ובה חמישה שוטרי יס"מ שהייתה בקרבת מקום הוזנקה לטיפול בארוע. עם הגעת הניידת למקום עשרות צעירים החלו מקיפים אותה, משליכים אבנים ובקבוקים, מספר צעירים ניסו לפתוח את דלת הניידת ולמשוך את אחד השוטרים החוצה. השוטרים, לוחמי יס"מ מנוסים, הופתעו מהאלימות הבלתי נשלטת של הצעירים שחלקם היו בגילופין, הזעיקו תגבורת והשתלטו על המתפרעים תוך שימוש באמצעים לטיפול בהפרות סדר. 

"שמונה צעירים בגלאי 17-19 מכל רחבי הארץ,  שהובילו את ההתפרעות נעצרו, בחיפוש אחר זירת החשד לאונס, נחשפו השוטרים לתמונות קשות של ילדים ובני נוער מגיל 12 ומעלה ששהו בחוף ללא השגחת מבוגרים, כאשר חלקם שיכורים. מקצת החשודים שוחררו בתנאים מגבילים בתחנת המשטרה בשל גילם הצעיר וחלקם הובאו בפני שופט אשר הורה על שיחרורם בתנאים מגבילים בינהם הרחקה מכל חופי הכנרת".