לפני שנה וחצי בני הזוג, בתחילת שנות ה-30 לחייהם, נישאו בטקס מרהיב בנוכחותם של כאלף מוזמנים שהגיעו לחגוג בשמחתם. השניים, ממרכז הארץ, החליטו להינשא זה לזו אחרי חמש שנות זוגיות כאשר חבריהם טענו: "הזוג הזה לעולם לא יתגרש, הם כל כך מתאימים אחד לשנייה", אלא שאז הגיעה התפנית בעלילה.

במהלך טקס החופה, הבעל נקב בסכום של מיליון שקלים בכתובה לעיני כל האורחים, כיוון שהשניים באמת האמינו שמערכת היחסים ביניהם תחזיק לנצח. פחות משנה אחרי הטקס, הבעל החל לחשוד שאשתו בוגדת בו ולדבריו אין לו הוכחות אך "התנהגותה מוזרה". כאשר הבעל החליט לנקוט בצעד ולהתגרש מאשתו, הוא נזכר בתשלום הכתובה ומצא דרך לנסות להתחמק ממנו. 

הבעל טען כי הנישואין בינו לבין אשתו לא היו כשרים לאורך כל התקופה, שכן הוא ענד לה את הטבעת בניגוד להלכה, על אצבע יד שמאל. "החתן יענוד את טבעת על האצבע המורה של יד ימין של הכלה שלו מתוך מחשבה על ירושלים, כדבר הפתגם אם אשכחך ירושלים", הוא אמר והסביר כי  אשתו הושיטה את יד שמאל ולכן ענד לה את הטבעת על  אצבע המורה ביד שמאל. כמו כן, לדבריו  ההלכה קובעת במפורש כי רק "לאחר הטקס תוכל הכלה להעביר את הטבעת לכל אצבע אחרת שעליה היא תרצה לענוד אותה".

בתגובה, האישה טענה בפני עורכת דינה, שרין סולן: "בעלי מחפש דברים מתחת לאדמה כדי לא לשלם את הכתובה. המציא שבגדתי ועל זה הוא ישלם, ועכשיו הוא טוען כי טקס החופה פסול". עו"ד סולן הגישה בקשה לבית המשפט במסגרתה האישה מבקשת את מלוא הכתובה ופיצויים על נזקים נפשיים שגרם לה. בין היתר טוענת האישה: ""עניין הטבעת בטל בשישים ולא ראוי לתגובה. הכל נעשה כדת וכדין בנוכחות עדים והרב המכובד שהשיא אותנו".

כמו כן, הבעל טוען כי הסיבה היחידה שהוא מבקש בגינה להתגרש היא בגידת אשתו, והוסיף: "אני פטור מכתובה כי החופה אינה כשרה. בנוסף אישה בוגדת לא ראויה לכתובה". עו"ד סולן טוענת כי תרגיל הטבעת הוא ילדותי וגם אם יתברר כי נפלה טעות היא אינה פוסלת את הכתובה והנישואין.