על רקע המגעים להרכבת ממשלה ולקראת ההתייעצויות מחר אצל נשיא המדינה ופתיחת מושב הכנסת ביום שלישי, כינס היום (ראשון) יו"ר כחול לבן, בני גנץ, את סיעתו לעדכונים בהתפתחויות האחרונות. 

בתוך כך, יו"ר מפלגת העבודה, חה"כ מרב מיכאלי, תקפה את גנץ על רקע דברים שאמר אמש, מהם השתמע כי קיים סיכוי שיסכים לשבת שוב בממשלת נתניהו על מנת לאזן את מפלגות הימין הקיצוני: "הגנץ מכה פעמיים: שוב מכין את הקרקע לגניבת הקולות שלכןם. תחת אזהרה מפני "ממשלת ימין קיצונית ללא איזון שישמור על האזרחים", הוא שוב לא מתחייב לא לשבת תחת נתניהו. יש 61 מנדטים שהצביעו נגד נתניהו, בואו פשוט נקים איתם ממשלה, לפני שגנץ שוב ממליך את ביבי".

בכחול לבן השיבו לדבריה של מיכאלי בציוץ: "מרב, הבחירות הסתיימו. אפשר לסיים עם ההשמצות. לא נשב תחת נתניהו ונעשה הכל כדי שיסיים את תפקידו. אם את מחפשת לייקים בטוויטר - לא על הגב שלנו".

כזכור, אתמול התארח גנץ בחגיגות המימונה אצל משפחת בן ישי במושב מנחמיה, ואמר: "הימים ימי הכרעה פוליטית. מיום הבחירות אני עושה כל שביכולתי כדי שתקום ממשלה ישרה ויציבה. נלך עם מי שיושר בערכיו, נרחיק את מי שאינטרסים אישיים בליבו. אסון יקום עלינו אם תוקם ממשלת ימין קיצונית בראשות נתניהו, עם גורמים גזעניים, ללא איזון שישמור על טובת האזרחים".

בתוך כך, מפלגת העבודה בחרה במספר 6 ברשימה, רם שפע, לכהן כיו"ר הסיעה בכנסת ה-24. "אני נרגש ומודה מעומק ליבי למרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, על הבעת האמון. אעשה הכל כדי לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ולהוביל, יחד עם חבריי וחברותיי לסיעה ויחד עם אינסוף אזרחים ואזרחיות מעורבים ואכפתיים, את השינוי שכולנו כל כך מייחלים לו. נחזיר לכנסת את מעמדה, נדאג לשוויון אמיתי ונאבק עבור שמירה על הדמוקרטיה המותקפת שלנו", אמר שפע.