במהלך פגישת זום פרלמנטרית, בה לקחו חלק 23 המנהיגים החזקים ביותר בדרום אפריקה, אשתו של אחד הנוכחים בפגישה התהלכה בחדר כשהיא עירומה לגמרי לעיני כל המשתתפים. בפגישה, שהתקיימה בשבוע שעבר, אקסוליל נדובו, שוחח על מקרי התמותה שנגמרו במדינה כתוצאה ממגיפת הקורונה, אלא שאז הוא הסתכל אחורה והבחין בפדיחה הגדולה שעשתה לו אשתו. צפו בפגישת הזום ההזויה: 

לאחר שראו את האישה העירומה, יו"ר הוועדה, פיית' מוהמבי, עצרה את נדובו והצביעה על האירוע. "האישה מאחורייך לא לבושה כראוי. אנחנו רואים הכל, זה מאוד מטריד מה שאנחנו רואים". בהמשך, מוהמבי גם הסבירה כי זו אינה הפעם הראשונה שמתרחשת תקרית כזו עם נדובו ואמרה: "בכל פעם שאנחנו פוגשים אותך אנו רואים את התמונות הלא הולמות האלו, אתה חי בטלוויזיה". 

בתגובה, נדובו שם את ידיו על פניו ואמר: "אני מצטער מאוד, התמקדתי במצלמה ולא במה שקורה מאחוריי, אני כל כך מובך". למחרת, נדובו הסביר לתקשורת המקומית ולדבריו, טכנולוגיית הזום היא חדשה לו ומעולם לא הוכשר או הורגל אליה. "הבתים שלנו לא בנויים כדי שנצליח לשמור על פרטיות בפגישות האלה", הוא הוסיף. כמו כן, הוא פירט כי הפגישה החלה בסביבות השעה 19:00 והייתה צפויה להסתיים בשעה 22:00, אך כאשר היא התעכבה אשתו נכנסה אל החדר מבלי לדעת שהפגישה עדיין בעיצומה.