שדרית הרדיו עירית לינור עוררה סערה היום (ראשון), כאשר השוותה את מפגיני בלפור לכינים. מאזינים רבים, ששמעו את מילותיה במהלך השידור, פנו לתחנת גלי צה''ל, בה שודרה התכנית והתלוננו נגד השדרית.

במהלך השידור, אותו העבירה לצד שותפה להנחיה קובי אריאלי, אמרה לינור כי "בירושלים פורק מאהל המחאה, כי יש שעון קיץ ואפשר לנצל את הזמן לטייל בשמורות הטבע, או להתכונן למימונה, מה שאנשים אחרים עשו. והנה בחוזרנו מהליכה קלאסית ורגועה בנהר הירקון, אנו עוברות ליד הצומת והנה, באמת, כמו כינים בבית ספר יסודי אתה חושב שסירקת את הכל החוצה והם עומדים שם, חבורת העיקשיים הזאת, עם השלטים שלהם". 

מפגינים נגד נתניהו בזכרון יעקב (צילום: אבשלום ששוני)
מפגינים נגד נתניהו בזכרון יעקב (צילום: אבשלום ששוני)

בשלב זה מתערב אריאלי ומנסה לומר "הם לא כמו כינים, לא כינים באמת. אל תלכי לשם". בנוסף, על פי דיווחים שונים, גם מתוך התחנה עצמו פנו למפקד התחנה שמעון אלקבץ וביקשו להשעותה בעקבות דבריה. מגלי צה''ל נמסר בתגובה: "הנושא נבחן כעת על ידי הממונה על פניות הציבור".

מי שעוד הגיב לאמירתה הוא ח''כ יאיר גולן אשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "ההשוואה של מפגיני בלפור לכינים, זה שיא חדש בארצנו, הלקוח היישר מעולמות אנטישמיים מסוכנים. העובדה שתחנת רדיו צבאית נותנת מקום לזוהמה התקשורתית הזו היא שיא עליבות ואומללות. הגיע הזמן שבני גנץ יעשה סדר בתחנה המוכה הזו".