אובדן קרובי משפחה והתמכרות לסמים ואלכוהול, בספרו של האנטר ביידן. בנו הצעיר של הנשיא ג'ו ביידן מפרסם ספר אוטוביוגרפי חדש, שבו הוא מדבר בגילוי לב על המצוקות שעמן התמודד בחייו מאז שאיבד את אמו ואחותו בתאונת דרכים קשה כאשר היה בן שנתיים, ובהמשך את אחיו הבכור, וכיצד הפך יעד לקונספירציות מצד תומכיו של הנשיא הקודם דונלד טראמפ.

ביידן ציין בספרו "דברים יפים" כי הוא אב גאה לשלוש בנות ובן, עם תארים מאוניברסיטאות יוקרה ובעל עבר ניהולי במוסדות מובילים, אבל הוסיף: "אני גם אלכוהוליסט ומכור לסמים". "קניתי קוקאין ברחובות וושינגטון ובישלתי סמים משלי במלון בלוס אנג'לס. הייתי כה נואש למשקה, שלא יכולתי לעבור את המרחק של רחוב אחד מחנות המשקאות בלי להוריד את הפקק ולקחת לגימה", כתב.

לדבריו, הפעם הראשונה שבה שתה אלכוהול הייתה כוס שמפניה בגיל 8, במסיבה שנערכה לאחר שאביו נבחר לכהונה שנייה בסנאט. ההתמכרות לסמים החלה בשנת 1988, אחרי שאביו הפסיד בפריימריז לנשיאות ואושפז במשך ארבעה חודשים בשל שתי מפרצות וקריש דם בריאות, והוא נעצר על שימוש בסמים. "היה לי עונש של חצי שנה על תנאי, ולאחר מכן המאסר שלי נמחק מהרשומות", כתב. "זה הפחיד אותי כהוגן, למשך זמן מה. ידעתי שאכזבתי את אבא".

האנטר ביידן לצד אביו הנשיא ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
האנטר ביידן לצד אביו הנשיא ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)


רגע קשה נוסף היה כאשר הוא איבד את אחיו הבכור בו, שמת מסרטן לפני כשש שנים. לדבריו, הוא ואחיו הפכו לקרובים במיוחד מאז התאונה שבה נפצעו. "בו הפך לחבר הטוב ביותר שלי, תאום הנפש שלי וכוכב הצפון שלי מאז הרגעים המודעים הראשונים של חיי", ציין. "אחרי שבו מת, מעולם לא הרגשתי כה לבד. איבדתי תקווה, מאז נמשכתי לחור אפל". הוא ציין כי "האהבה ללא תנאים" של אביו היא שהצילה אותו.

במערכת הבחירות האחרונה הפך ביידן מקור לקונספירציות מצד תומכי טראמפ, כאשר נטען שהיה מעורב בשחיתות באוקראינה וקיבל כספים מסין. ביידן הודה כי הוא ציפה לכך שטראמפ ואנשיו יעלו את "השדים וההתמכרויות" שלו. "איפה האנטר? אני בדיוק פה", כתב. "שרדתי דברים גרועים יותר. ידעתי את ההצלחות וההרס הקיצוניים ביותר".