וואלה הודיעה כי היא נכנסת לתחום הביטוח ואף פועלת להקים סוכנות ביטוח בבעלותה, שתשרת את לקוחות קבוצת וואלה. במסגרת זו בחנה וואלה מספר חברות ביטוח ובחרה במגדל ביטוח להקמת פעילות "וואלה! ביטוח". 

על פי התוכנית, ישווקו על ידי וואלה מוצרי ביטוח שונים של חברת מגדל, בהיקף מכירות שנתי של 
כ-40 מיליון ש"ח. פעילות המכירה תתבצע באופן דיגיטלי, אונליין באתר ממותג וואלה ובאמצעות מוקד המכירות הטלפוני של מגדל ביטוח, "קול מגדל". 

מוצרי הביטוח ישווקו בכל אמצעי התקשורת שבבעלות קבוצת וואלה, בהם אתר ואפליקציית וואלה, אפליקציית חמ"ל, תחנות הרדיו 99 ו-103 FM, העיתון מעריב וערוצי הספורט של צ'רלטון, בתקציב שנתי מוערך של כ- 15 מיליון ש"ח. 

לרגל השקת הפעילות המשותפת, יוצע ביטוח הרכב של וואלה ביטוח במחירים מיוחדים המגלמים הנחה של 50%.  

תומר רובינשטיין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח מסר כי "אנו מודים לוואלה על הבחירה בנו, לאחר תהליך שארך מספר חודשים ובמהלכו נבחנו הצעותיהן של מספר חברות גדולות ומובילות בענף. פעילות זו מהווה ציון דרך משמעותי עבור מגדל ביטוח ומהווה יישום של תכניות העבודה של החברה, בהן הקמה של פעילויות ביטוח חדשות עם מועדוני לקוחות או פלטפורמות צרכניות רחבות במטרה לגוון את ערוצי ההפצה של החברה. אנו בטוחים כי הצעות הערך של "וואלה! ביטוח" יביאו בשורה משמעותית לצרכנים". 

ערן גוטדנקר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בוואלה ציין כי "וואלה שמחה להצטרף למהפכת הדיגיטל המתרחשת בענף הביטוח בשנים האחרונות. אסטרטגיית החדשנות והפיתוח העסקי הינה נדבך חשוב בפעילות העסקית של וואלה, וגם השנה צפויים לנו עוד מספר שיתופי פעולה מעניינים בתחום. אתר וואלה הינו האתר המוביל בישראל עם למעלה מ-126 מיליון ביקורים בחודש (עלפי אתר סימילר ווב). אני מברך על שיתוף הפעולה עם מגדל ובטוח שיחד נוביל את השוק".