הכנסת ה-24 עוד לא הושבעה, וכבר יש מועמד אחד שלא יהיה בה. אלון דוידי, מספר 3 ברשימת ימינה, הודיע על התפטרות מהרשימה והישארות בתפקידו כראש עיריית שדרות. אם ימינה אכן תצטרף לממשלה שתקום, דוידי עשוי לקבל בה תפקיד שר. 

״החלטתי להישאר בתפקידי כראש העיר שדרות כעת", אמר דוידי. "הצטרפתי לימינה מתוך אמון עמוק במנהיגותו של נפתלי בנט ומתוך אמונה בערכי התנועה, ערכים של אהבת העם והארץ, ביצועיסטיות ושליחות ציבורית עמוקה, ועודני מאמין במפלגה ובחבריי לדרך. אני מודה לחברי וידידי, יו״ר התנועה נפתלי בנט, ומגבה אותו בפעולותיו להבאת ממשלת יציבה ומתפקדת לישראל״.

יו"ר ימינה נפתלי בנט כתב בטוויטר: "אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר. אלון החליט להישאר בתפקידו כראש העיר שדרות ולכן לא יושבע כחבר כנסת. אלון ממשיך בימינה והוא יוביל את הפעילות המוניציפלית של התנועה במלוא התנופה. בהצלחה!".

את מקומו של דוידי בכנסת צפויה לתפוס מספר 8 בימינה, חברת הכנסת לשעבר עידית סילמן. סילמן כיהנה תקופה קצרה כחברת הכנסת ה-21. כיום היא יזמית חברתית, ראש תחום בריאות בארגון מנהיגות אזרחית (ארגון הגג של העמותות והארגונים ללא כוונת רווח).

כהודיע על הצטרפותט לרשימת ימינה, אמר דוידי, שנחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי "מדינת ישראל נמצאת היום בשעת משבר קשה. שאלתי את עצמי מי המנהיג שיוכל לחלץ את ישראל מהמשבר. נפתלי הוא המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה, לייצר 400 אלף מקומות עבודה, לדאוג לעצמאים ולאחד את העם. נפתלי תמיד יוזם, קשוב, יורד לשטח, ביצועיסט ואכפתי. ב-23 במרץ נפתלי בנט יקים ממשלה חדשה וטובה שתחלץ את ישראל מהמשבר. נפתלי הוכיח שיש לו את הניסיון, היכולת והיצירתיות לתת פתרונות אמיתיים והכי חשוב - הוא הוכיח שבאמת אכפת לו מאיתנו".