פוסט אנונימי, שפורסם ברשת החברתית Reddit, חשף סוד משפחתי מטורף של בת 24, שחייה הפכו בין רגע לטלנובלה מורכבת במיוחד. בדבריה, הצעירה מארה"ב סיפרה כיצד גילתה שהיא תוצר של רומן סודי שאמה ניהלה כשהייתה צעירה וכי אביה הוא בעצם אינה אביה הביולוגי. רק אחרי שנחשף בפניה מיהו אביה האמיתי – היא גילתה שהוא נמצא בקשר רומנטי עם אחותה למחצה. 

"החיים שלי הפכו לאופרת סבון והייתי שמחה אם הייתי יכולה להיעזר בדעות של הגולשים", פתחה הצעירה וסיפרה: "אני תוצר של רומן שאמי ניהלה, אך למרבה המזל אבי החליט לסלוח לאמי ולשמור עליי וגדלתי בבית טוב". לדבריה, היא מעולם לא הייתה מאוד דומה לשאר המשפחה, מה שעורר אצלה שאלות ותהיות, אך היא מעולם לא העלתה על דעתה מה תהיה האמת מאחורי הסיפור המשפחתי. 

"כשהייתי בת 17 אימא שלי לקחה אותי לאכול גלידה והציגה אותי בפני אבי הביולוגי וטענה כי היא מרגישה שאני מספיק בוגרת כדי לדעת את האמת וסיפרה לי על הרומן שלה", כתבה הצעירה והוסיפה כי אמה ביקשה ממנה במפורש לא לספר על כך לאחותה. "זה היה הרבה אני לא אשקר, אבל למדתי להמשיך הלאה", היא כתבה. במשך שבע שנים הצעירה שמרה אצלה את הסוד הגדול, אך לאחרונה נתקלה בבעיה גדולה אף יותר – אחותה יוצאת עם אביה הביולוגי ללא ידיעתה. 

"אחותי תמיד אהבה לצאת עם גברים מבוגרים ולאחרונה היא שיתפה תמונה עם בן הזוג החדש שלה, שלהפתעתי התברר כי הוא אבי הביולוגי. התלבטתי מה לעשות במשך ימים ואז החלטתי בסופו של דבר שהיא צריכה לדעת את האמת וסיפרתי לה", היא כתבה. כמו כן, לדבריה אחותה נפרדה מאביה הביולוגי מבלי לכעוס עליה, אך לעומת זאת אמה כעסה מאוד על כך שסיפרה את הסוד לאחותה.

"באותה התקופה חשבתי שאני עושה את הדבר הנכון אך מעולם לא ראיתי את אמי כועסת כך במשך חודשים", היא כתבה מודאגת. לאחר מכן, הצעירה הפנתה שאלה לגולשים וביקשה את חוות דעתם בנושא, שגרפה אלפי תגובות. "החיים שלך הושפעו מהרומן של אמך וזה לגמרי העסק שלך", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "עשית מעולה שסיפרת לה. זו אחותך והיא ראויה לדעת".