השר לשעבר מטעם ש"ס, שלמה בניזרי, שוחח הבוקר (שני) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM על המלצתה של ש"ס על בנימין נתניהו כמרכיב הממשלה, ועל עמדתו בנוגע לאפשרות להקמת ממשלה בתמיכת רע"מ.

"יש לנו מספר דגלים שאנחנו מחויבים להם, גם לבוחרים שלנו וגם לאמונה הערכית שלנו. ביניהם יש את פסקת ההתגברות, שזה דבר קולקטיבי לאזרחים רבים במדינת ישראל, אבל ברור שהשמאל לא ייתן לנו את זה עד שיש להם את ליברמן. יש את מחיה הציונות ומחיה השפה העברית, וליברמן הוא מחיה השמאל. הוא מוכתר בתואר של מחיה המתים של השמאל וגם בנט וסער מצטרפים לתואר הזה", פתח בניזרי.

"אני לא שולל את מנסור עבאס וכל שאר ערביי ישראל. לפני שנתיים אני הגיתי רעיון של הקמת מפלגה ערבית-יהודית שתלך עם דגל שהמשמעות שלו הוא הצטרפות לממשלה. ש"ס תמיד הייתה מפלגה שניסתה לגשר בין הציבור הערבי ליהודי. יש לנו מצביעים רבים במגזר הערבי ואני נגד כל סוג של הכללה. לפני שנתיים עשינו סקר בציבור הערבי, ורובם אמרו שהם רוצים להשתלב במדינת ישראל ושהם רוצים שידאגו להם. זה מה שמנסור עבאס הצליח להבין", הוסיף.    

"הציבור שלנו הוא מחולק לשניים: מצד אחד יש את הציבור החרדי האותנטי שמה שהרבנים אומרים הוא עושה, ויש עוד ארבעה מנדטים מתוך תשעה שהם באים מהציבור המסורתי ואולי גם החילוני. להם אנחנו הבטחנו שנלך רק עם הימין, כי אי אפשר לסמוך על השמאל ובטח שלא בקואליציה עם ליברמן, זנדברג ומיכאלי. זאת אשליה לחשוב שאנחנו יכולים להיות בממשלה כזאת. הפתרון הפשוט כרגע הוא שסער יוותר על האגו שלו, ואם זה לא יקרה - יהיו בחירות חמישיות", המשיך בניזרי. 

"הרב עובדיה יוסף אמר שזו מצווה ללכת להצביע ואנחנו רואים בזה ערך חשוב. תמיד לועגים על החרדים שהם אנטי-ציוניים, אבל דווקא את הזכות הדמוקרטית של ללכת להצביע אנחנו מקיימים בצורה הטובה ביותר. אנשים מנצלים את היום הזה לשופינג וטיולים, ואנחנו הולכים להצביע", סיים בניזרי את דבריו.