חברת HOT הכריזה היום (שני) על השקת HOT fiber - רשת אינטרנט של עד 1000 מגה על גבי רשת סיבים אופטיים לצד שדרוג חוויית הצפייה ללקוחותיה. בחברה ציינו כי ברקע הגידול הדרמטי בשימוש באינטרנט בשנה האחרונה, הוחלט על שינוי בחבילות המוצעות - כאשר חבילת המאה מגה שהיתה קיימת עד היום, תבוטל. כעת, החבילות יחלו מ-200 מגה ויכללו גם 500 ו-1000 מגה, תוך שדרוג אוטומטי של הלקוחות הקיימים למהירות גלישה גבוהה – ללא תוספת תשלום בשנה הראשונה. 

החל מהיום, למעלה מ-600 אלף בתי אב באזורי הפריסה יוכלו להצטרף לרשת הסיבים האופטיים של החברה, כאשר כבר ברבעון הקרוב, מעל ל-120 אלף בתי אב יוכלו לקבל שדרוג מיידי למהירות של 500 מגה ללא תוספת תשלום במסגרת המעבר לסיבים. בחברה ציינו כי עד סוף שנת 2025 הפריסה צפויה להגיע למעל שני מיליון בתי אב. בהוט הדגישו כי השדרוג זמין באופן אוטומטי ללקוחות בעלי נתב תואם, בזמן שהשאר יאלצו להתקשר למוקד השירות ולשדרג לציוד המתאים בתוספת תשלום.

בנוסף, לקוחות הסיבים של החברה בלבד, יקבלו ממשק טלוויזיה חדשה שלא דורש ממיר - המשתמשים יוכלו להוריד את אפליקציית HOT TV החדשה ישירות לטלויזיה החכמה, ולצפות בשידורים החיים וב-VOD כרגיל. כמו כן, ישולבו גם פיצ'רים נוספים, בהם צפיית בינג' (ניגון אוטומטי של הפרק הבא) והקלטות בענן. לעומת זאת, לקוחות שמשתמשים בתשתית הסיבים שאינה של הוט יאלצו להמשיך ולהשתמש בממירים הרגילים של החברה, או לחילופין באפליקציית נקסט. 

הסטרימר החדש של הוט (צילום: יח''צ)
הסטרימר החדש של הוט (צילום: יח''צ)

במקביל, החברה השיקה גם סדרת מוצרים חדשים, בהם נתב ההוט-בוקס, שיגיע גם עם אפליקציה שפותחה בהוט, שתאפשר ניהול מלא של המכשירים המחוברים לרשת הביתית. כמו כן, הוט צפויה למכור גם מגדילי טווח חדשים בתקן WiFi 6 AX. ב-HOT חשפו גם סטרימר חדש, שיאפשר צפייה בתוכן של החברה, עם העיצוב החדש, גם בטלוויזיות שאינן חכמות. הוא יפעל על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד TV, מה דבר שיאפשר התקנה של אפליקציות נוספות. מדובר גם בפתרון עבור לקוחות מבוגרים, שכן הממיר יגיע עם שלט דומה יחסית לזה הקיים בממירים הקודמים של החברה. 

כמה זה עולה?

עלות חבילת הסיבים החדשה במהירות של עד 1,000 מגה היא 119 שקלים ל-3 חודשים, כשלאחר מכן המחיר יעלה ל-149 שקלים בחודש. בנוסף לכך, לקוחות ישלמו כ-15 שקלים מדי חודש עבור ההתקנה למשך 36 חודשים וכ-20 שקלים בחודש עבור השכרת המודם המתאים.

עלות חבילת הטריפל החדשה עם מהירות של עד 1,000 מגה עם הסיבים האופטיים תעמוד על 199 שקלים בחודש למשך שלושה חודשים, כשלאחר מכן המחיר יעלה ל-339 שקלים בחודש. מחירי ההתקנה והשכרת הציוד ישארו זהים.