מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי הודיע אתמול על סיום עבודתו בחברה אחרי שש שנות כהונה. הוא ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף. הודעת הפרישה התקבלה בהפתעה מסוימת, שכן על הפרק לא עמדה סיבה נקודתית לפרישתו.

בנבנישתי נהנה מתנאי תעסוקה מפנקים של 5־6 מיליון שקל בשנה, ועל פי ההערכות הוא יזכה לחבילת פרישה בסכום העולה על 5 מיליון שקל. את הודעת הפרישה הוא מסר ליו"ר הדירקטוריון אסנת רונן, שעדכנה בהמשך את חברי הדירקטוריון.

היום צפוי הדירקטוריון להתכנס על מנת למנות ועדת איתור למציאת מחליף. בנבנישתי ימשיך בתפקיד עד למינוי המחליף. הוא נכנס לתפקיד המנכ"ל ביוני 2015, בתקופה של חוסר ודאות בשוק התקשורת וצומת משמעותי של החלטות אסטרטגיות לחברה, שהייתה בעיצומו של משבר מול זכיינית המותג אורנג'.

עם כניסתו לתפקיד מיתג בנבנישתי את החברה תחת השם פרטנר, ובהמשך הפך אותה מחברת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת. פרטנר בולטת בשוק באיתנותה הפיננסית למרות משבר הקורונה והיא התמקדה בהשקעות במנועי הצמיחה ארוכי הטווח.

בנבנישתי: "אלה היו שש שנים מופלאות בפרטנר, מלאות בעשייה מרגשת ובהישגים פורצי דרך. אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה".