חברת LG הודיעה על סגירת את היחידה העסקית שלה העוסקת בסלולר, זאת לאחר הפסדים בשווי מיליונים דולרים בשנים האחרונות. ההחלטה אושרה על ידי מועצת המנהלים של החברה, והיא צפויה לאפשר התמקדות בגידול תחומים אחרים כגון רכיבים לרכבים חשמליים, מכשירים מחוברים, בתים חכמים, רובוטים, אינטליגנציה מלאכותית,B2B  פלטפורמות ושירותים.

בחברה ציינו כי המלאי הנוכחי של המכשירים ימשיך להיות זמין לרכישה, ו-LG תספק שירותי תמיכה ועדכוני תוכנה ללקוחות קיימים בעלי טלפונים סלולריים של החברה למשך התקופה הקרובה. כמו כן, בחברה ציינו כי יעבדו בשיתוף פעולה עם הספקים והשותפים העסקיים לאורך כל תהליך הסגירה.

"LG תמשיך למנף את המומחיות שלה בתחום הסלולר ותפתח טכנולוגיות סלולאריות כגון 6G על מנת להמשיך ולחזק את התחרותיות בתחומים אחרים. טכנולוגיות הליבה שפותחו במהלך שני העשורים האחרונים בהם LG פעלה בעסקי הסלולר יישמרו ויוחלו על מוצרים קיימים ועתידיים", נכתב בהודעת החברה.

סגירתה הסופית של יחידת הסלולר תתרחש בסוף חודש יולי הקרוב, למרות שמלאי של חלק מהדגמים הקיימים ימשיך להיות זמין לאחר מכן. בחברה ציינו עוד כי LG תמשיך לבחון מכירה אפשרית של נכסים מסוימים בעקבות סגירת פעילות הסלולר של החברה.

כך המשתמשים הקיימים יושפעו:

  • ניתן יהיה לרכוש אביזרי סלולר שונים של LG, בהם סוללה, מטען, כבל טעינה ואוזניות, דרך ערוצי הרכישה הקיימים על פי אורך החיים של המוצרים הקיימים. עם זאת, האספקה של אביזרים אחרים - כמו מגנים למכשירים ולמסכים - שנמכרים ע"י צד שלישי, עשויה להיות מוגבלת בהתאם למלאי של הספק. כמו כן, תקופת שמירת החלקים וזמינות של חלקי החילוף למכשירים עשויה להשתנות ממדינה למדינה.
  • דגמים נבחרים יקבלו עדכונים למערכת ההפעלה: השדרוג לאנדרואיד 11 מתבצע כעת עבור דגמים נבחרים, ושדרוג מערכת ההפעלה עבור אנדרואיד 12 יופעל על בסיס אותם קריטריונים ותהליך.
  • רוב היישומים והשירותים של LG ימשיכו להיות זמינים ויעודכנו בהתאם למדיניות הנוכחית גם לאחר סגירת העסק הסלולרי. כל שינוי ביישומים ובזמינות השירות, כולל מידע רלוונטי, יוכרז מראש.