סרטון הטיקטוק של משתמשת בשם קארה טונין הפך לוויראלי במיוחד לאחר שחשפה כיצד אפליקציית "גוגל תמונות" שלחה לאמה סרט סקס לוהט שצילמה עם בן זוגה. האם הצעירה מקנדה הסבירה בסרטון כי צילמה את הסרט החושפני במטבח ביתה, כאשר לרוע מזלה, על המקרר הייתה תמונה של בנה שהאפליקציה שלחה לאמה וגרמה לפדיחה ענקית. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי: 

@karatonin

##imtheaprilfool ##clown ##thisisnotaprank ##googlephotos ##facialrecognition ##fyp ##foryou ##wedorecover ##imsorrymom ##justdidabadthing ##iregretthethingidid

♬ Spongebob - Dante9k

בסרטון שהועלה בתחילת השבוע היא פתחה ואמרה: "זוהי הודעת לציבור עבור כל מי שמשתמש באפליקציית "גוגל תמונות" או בכל אפליקציית תמונות שיש לה זיהוי פנים". בהמשך היא הסבירה כי לאפליקציה יש חלק בו היא מזהה את פני הנמצאים בתמונות וכאשר מקלידים את שמם היא יכולה למשוך מהארכיון כל תמונה או סרטון בו רואים את הפנים של אותו האדם. 

"האם הטכנולוגיה לא מדהימה? קצת מדהימה מדי אם אתם שואלים אותי", אמרה טונין. כמו כן, האם הצעירה הסבירה כי היא החליטה "לתבל" את מערכת היחסים שלי ולכן הכינה סרטון, שאיך לומר – השתיקה יפה לו. לדבריה, האפליקציה זיהתה על המקרר במטבח תמונה של בנה וכפי שטונין תיארה זאת היא פשוט אמרה: "היי זו תמונה של ג'וש, בוא נשלח את הסרטון לאמא של קארה". 

הסרטון הוויראלי, שצבר למעלה מ-2.5 מיליון צפיות, הסתכם במשפט "אני כל כך מצטערת אמא", וגרר אחריו אלפי תגובות של גולשים שנדהמו מהסיפור, ומשתמש אחד אפילו שיתף סיפור מביך משל עצמו: "גוגל פעם עשו לי אלבום תמונות משפחתי והוסיפו לשם תמונות של איבר המין שלי. את עוברת, רואה מלא תמונות של משפחה, אחים, סבים וסבתות - ואז תמונה של איבר המין שלי. אני כזה 'לא גוגל, לא!".