אירוע לא שגרתי התרחש השבוע במוקד הנשים של מכבי שירותי בריאות בראשון לציון. מרינה שגב, שהייתה בשבוע ה-28 להריונה עם תאומים, הגיעה למוקד יחד עם בעלה אוהד לאחר שחשה בלחצים בבטן. בני הזוג לא שיערו שכאב הבטן ותחושת אי הנוחות הם למעשה תחילתה של דרמה אמיתית ושתוך פחות משעה הם כבר יהפכו להורים, כחודשיים לפני מועד הלידה המשוער.

כחלק משגרת הבדיקות במוקד, שנעשו בעקבות התלונות של מרינה, היא התבקשה לעבור בדיקת אולטרא סאונד, ואז הסתבר שהיא נמצאת במצב של פתיחה מלאה כשראשו של אחד התינוקות כבר מבצבץ החוצה. צוות הרופאים והאחיות במקום, בסיועו של רופא הנשים המחוזי ד"ר אדריכאן רייכשטיין, נכנס לפעולה, פתח את ערכת החירום ללידה, פינה את כל הסקרנים מהסביבה ובלי אפידורל יילד את מרינה, שהפכה לאימא לשני תאומים - בן ובת.

"כשאמרו לנו שאנחנו בתהליך של לידה היינו בהלם גמור", סיפר הבעל והוסיף: "הרגשתי בסצנה של סרט בדיוני. לא ממש ידעתי מה לעשות אבל למרבה המזל אני ומרינה בידיים טובות. זה היה מבחינתנו בגדר נס של ממש". ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ורופא נשים בהכשרתו, מעיד כי "לידת תאומים דורשת ידע ומיומנות, במיוחד כשהיא מתרחשת מחוץ לחדר לידה. הודות למקצועיות של הצוות הרפואי והסיעודי במוקד שלנו, האירוע הסתיים בלידת זוג תאומים בריאים".