על פי הדיווחים בתקשורת המקומית בטייוואן, אישה חשדה כי בעלה בגד בה עם אחרת והחליטה לפגוע בו במקום הרגיש ביותר, בזמן שישן. הגבר, שזוהה בשם משפחתו הואנג, התעורר במהלך הלילה מכאבים, כשהוא מדמם כמויות עצומות של דם, וגילה כי אשתו כרתה את איבר מינו והשליכה את האיבר הכרות אל האסלה. צפו בדיווח של חברת החדשות NewsFlash: 

הואנג, בן 52 ואב לשלושה, סיפר כי הוא נרדם לאחר שאכל קערת אטריות עם עוף, שהיו ספוגות ביין וגרמו לו ליפול לשינה עמוקה בביתו שבמחוז צ'יחו. לדבריו, הוא התעורר מכאבים איומים וגילה כי איבר מינו נותק ממקומו, כאשר על פי החשד אשתו שטפה את האיבר בשירותים כדי שלא יתאפשר לחברו מחדש. 

דובר רשויות ההצלה שהגיעו למקום סיפר כי הפצוע "מצליח ללכת בכוחות עצמו על אף הדימום הכבד" והוסיף כי הואנג הועבר מיד לטיפול בבית החולים צ'אנגואי כריסטיאן הסמוך, שם הרופאים פעלו כדי לעצור את הדימום. סגן מנהל בית החולים, צ'ו צ'י-צ'ונג, אמר: "האיבר דימם במשך שעות ונאלצנו לבצע ניתוח חירום לעצירת הדימום כדי לתקן את צינור את השופכה. שק האשכים נותר שלם". 

כמו כן, דווח כי הואנג לא יוכל לקיים יותר יחסי מין וייאלץ לעבור ניתוחי שחזור ואף יזקק לתמיכה פסיכולוגית. השוטרים אישרו כי בימים אלו הם חוקרים את בת זוגו, פונג בת -40, תחת אישומים של תקיפה חמורה.