פחות מיממה לאחר ישיבתה הראשונה של הכנסת ה-24 וטקס ההשבעה החגיגי נקלעו יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וח"כ אחמד טיבי מ"הרשימה המשותפת" לעימות ברשת החברתית "טוויטר", בעקבות ציוץ שהעלה סמוטריץ'.

"שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליט"א אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אחמד טיבי פער עליו את פיו", כתב סמוטריץ'. "אז אחמד, מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן. הרב שמואל ורבבות תלמידיו, ובהם אנחנו, נדאג לכך".

טיבי לא נשא חייב וכתב בתגובה: "אוי בצלאל, היית ונשארת נער גבעות מתלהם. העובדה שלא תהיה שר אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת. המון נחת. אבל אני ערבי שלא סופר אותך ולא רוצה לשכנע אותך בכלום, ולא את הרב ההוא שאמר שהארץ מקיאה את הערבים. יאללה ת'חפף".

על כך הגיב סמוטריץ: "בע"ה אהיה שר וזה לא יהיה בשום פנים ואופן בהישענות על תומכי טרור ומחבקי מחבלים כמוך וכמו החברים שלך ברע"מ. אתם תמשיכו לעשות פרובוקציות ילדותיות במליאה ואנחנו נמשיך לבנות את ארץ ישראל".

ח''כ מהרשימה המשותפת החליט להגיב פעם נוספת ורשם: "אין לי שיג ושיח איתך. אתה והחבר הכהניסט שלך מייצגים וראיינט חולני של היהדות, שרק מוח פוליטי מעוות כשל נתניהו יכול להתעלם ממנו או להסתמך עליו. אתה תמשיך להתגזען, אנחנו נמשיך לחלוק אתכם את מחלקת היולדות".