מלך ירדן עבדאללה אמר הערב (רביעי) בהתייחסות למאורעות הימים האחרונים ולניסיון ההפיכה שהתרחש במדינה, כי "הממלכה יציבה, הימים האחרונים היו כואבים". עבדאללה הוסיף כי ניסיון המרידה של הנסיך חמזה יטופל בתוך משפחת המלוכה, וכן ציין כי כעת חמזה "נאמן לחלוטין" למשפחת המלוכה ולשלטון ההאשמי.

בתוך כך, על פי גורמים בממלכה הירדנית, המלך עבדאללה קיבל שיחת טלפון מנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. על פי הדיווח, ביידן הודיע כי תמך בהחלטותיו של המלך לשמר את ביטחון הממלכה.

כזכור, עבדאללה, מלך ירדן, הפקיד שלשום את דודו הנסיך חסן לטפל בעניין הנסיך חמזה בן חוסיין, נסיך הכתר לשעבר, כך פורסם בטוויטר של בית הדין המלכותי. הנסיך חסן יצר קשר עם הנסיך חמזה, שאישר כי "הוא מחויב לגישת המשפחה ולדרך אותה המלך עבדאללה הפקיד בידי דודו", נכתב בהודעה. חמזה אישר במכתב שנשא את חתימתו את מחויבותו כלפי החוקה בממלכה הירדנית. 

כזכור, יורש העצר לשעבר ו-20 נוספים נעצרו בחשד לתכנון ניסיון הפיכה, אותו כינו גורמים רשמיים כ"איום על יציבותה של המדינה". על אף הכחשות מצד ירדן, הנסיך חמזה בן חוסיין פרסם סרטון ששודר ב-BBC בו טען כי הוא במעצר בית וביתו נותק מאינטרנט כדי שלא יוכל ליצור קשר עם אף אחד. "התבקשתי לא לצאת מהבית שלי בטענה שהעברתי ביקורת על הממשל בפגישות שערכתי או ברשתות החברתיות שקשורות אליי. למרות שלא הייתי קשור לזה אמרו לי שזו אזהרה ברורה".