הליכוד הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד מוביל המחאה נגד ראש הממשלה, פעיל תנועת "CRIME MINISTER" סדי בן שטרית. זאת, בגין הסתה לרצח נתניהו בעקבות פוסט שפרסם היום, יום הזיכרון לשואה ולגבורה. 

בפוסט, בן שטרית בחר תחילה לצטט דברים מספרו של הצורר הנאצי אדולף היטלר, "מאבקי שלי": "היהודי שואף לאחדות רק אם סכנה ממשית מאלצת אותו לעשות זאת. או שגזלה משותפת מפתה אותו לכך. כאשר שתי הסיבות אינן תקפות עוד, תופסות תכונות של אנוכיות מובהקת את מקומן. וכהרף עין הופך העם המלכוד (כך נכתב בפוסט) ללהקת עכברושים הנלחמים זה בזה עד זוב דם".

הפוסט של סדי בן שטרית (צילום: צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק של סדי בן שטרית)
הפוסט של סדי בן שטרית (צילום: צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק של סדי בן שטרית)

משם, המשיך ותקף את נתניהו, "המושחת מבלפור" ו"עושי דברו": "כאשר כל אלה במעשיהם ובידיבורם מצדיקים את הציטוט אל לנו לבוא בטענות.כאשר נערי הגבעות מתנהגים ממש כמו בעיירות הפולניות, משחיתים רכוש עוקרים עצים ומכים פלסטינים ווהנציגים המשיחיסטים שלהם בכנסת לא פוצים פה... חייבים להשוות".

בן שטרית לא חסך את שבטו גם מנפתלי בנט וכינה אותו עכברוש: "כאשר סמרטוט עלוב עם שבעה מנדטים (בנט) מקבל הצעה להיות ראש ממשלה וזה לא מספיק לו כי הוא כמו עכברוש אף פעם לא שבע, חייב להשוות".

הוא חתם את דבריו בכך שהוא "לא מתנצל, אנחנו מדינה של גזענים מטומטמים שאולי באמת זקוקה לאיזה מלחמת אזרחים. משווה ואמשיך להשוות מכוון שזאת האמת. אנחנו ממש ממש חרא של בני אדם".

זו לא הפעם הראשונה שסדי בן שטרית מסתבך באמירותיו. בחודש נובמבר בשנה שעברה, השווה את ראש הממשלה להיטלר. בין היתר נשמע אומר בסרטון: "אין מחילה למושחת, אין מחילה להרס ולהתמרות בנו האזרחים. בשנות ה-30 היה צורר ליהודים, הוא היה בגרמניה, והוא התנהג בדיוק כמוך. שיסע, הסית והרס".