אלפי בני אדם הפגינו הערב (שבת) מול בית ראש הממשלה בבלפור ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, בדרישה להוציא את נתניהו לנבצרות ובעד הקמת "ממשלת שינוי". בהפגנות השתתפו קבוצות מחאה שמפגינות בחודשים האחרונים ברחבי הארץ, ביניהן "קריים מיניסטר", "אין מצב", "הדגלים השחורים". אליהן הצטרפו גם פעילים של התנועה לאיכות השלטון. חלק מהמפגינים החלו לצעוד גם מבלפור לעבר בית הנשיא, אך הם התפזרו לאחר זמן מה.  

על רקע המנדט שהטיל נשיא המדינה ריבלין על נתניהו להרכבת הממשלה, מתנועת "קריים מיניסטר" נמסר: "לאזרחי ישראל מגיע ראש ממשלה במשרה מלאה שיאחד את העם ולא נאשם מסית ומפלג שעסוק בהימלטות מהדין. על ראשי מחנה השינוי להתעשת ולהקים ממשלה שתחלץ אותנו מהפלונטר.  ביבי, העם בחר בממשלת שינוי וריפוי ולא בממשלת השחיתות והכהניסטים שלך. כל זמן שאתה עדיין בבלפור המחאה תימשך ותתעצם. נהיה ברחובות עד שתלך".

כאמור, גם פעילי התנועה לאיכות השלטון הפגינו יחד עם כל ארגוני המחאה מול מעון רה״מ בבלפור. יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד אליעד שרגא, אמר: ״הנשיא ריבלין שגה ערכית כשנתן לנאשם בפלילים אפשרות להרכיב ממשלה. נתניהו, המצוי בניגוד עניינים מובנה וקבוע, מוכיח מדי יום שאינו כשיר לתפקיד, ולו ליום אחד נוסף. ׳נאום ההפיכה׳ המסוכן שלו הוכיח זאת, הפוליטיזציה שעשה מיום השואה הוכיחה זאת. אף אדם בעולם, מוכשר ככל שיהיה, לא יכול לנהל מדינה במקביל להתייצבות בבית המשפט שלוש פעמים בשבוע כנאשם בפלילים. אנו דורשים נבצרות מיידית, ועל כך גם עתרנו לבג״ץ״.