תיעוד קשה לצפייה מהחיסול הכפול שהתרחש אתמול בדיר אל אסד פורסם הלילה (שבת). בתיעוד נראים שני גברים חמושים בכלי נשק נכנסים לשיפודיית אבו שאהר בכפר ומתחילים לירות בנוכחים במקום, תוך שאלו מתכופפים ומנסים להסתתר ולחוס על חייהם.
  
בעקבות הירי פונו על ידי תושבים בכפר ארבעה פצועים, שניים מהם - חאפז סנע אללה ואחמד סנע אללה -  צעירים בני אותה משפחה בשנות ה-20 לחייהם שנפצעו באורח קשה ואנוש ומתו לאחר מכן מפצעיהם, ושני ילדים כבני 10 ו-13 שנפגעו באירוע והועברו להמשך טיפול רפואי בבית החולים במצב קל.

במשטרה מעריכים כי "סכסוך בין עבריינים המוכרים למשטרה הוא שהוביל לחיסול הכפול בדיר אל אסד. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי המעורבים הנמצאים בבריחה וזהותם מודיעינית לפחות ידועה לחוקרים, הגיעו למסעדה ברכב גנוב אותו הציתו מיד לאחר האירוע סמוך לאזור uנכנסו פנימה למקום לאחר שבדקו כי שני הקורבנות נמצאים במסעדה. כנקמה במסגרת אותו סכסוך ביצעו החשודים ירי ללא הבחנה על מנת לפגוע בקורבנות ולגרום למותם, ובדרך זו נפגעו גם שני קטינים ששהו במסעדה באותה שעה".

נציין כי מאז תחילת השנה אירע במחוז הצפוני מקרה רצח אחד והמקרה האמור היווה עבור מפקד המחוז ניצב שמעון לביא סוג של פיגוע, שכן ניצב לביא מתעקש ללמוד על כל סכסוך בכל תחנה באזורו ועוקב אחר גניבות כלי רכב בהם נעזרים אותם עבריינים  במטרה למגר את פעולות הנקם כפי שעשה עד כה. "זהו אירוע חמור והמשטרה לא תניח את ידה עד שתמצה את הדין עם המבצעים", מסרה המשטרה.