לאחר שבתחילת השנה הכריז כי השתיל שבב במוח של קוף, חשף המיליארדר אילון מאסק ביום שישי הצצה לפרויקט הבא שלו. מאסק שחרר סרטון המציג את המיזם של חברת הסטארט־אפ שייסד ניורולינק, שבו ניתן לראות קוף משחק במשחק הווידיאו הקלאסי משנות ה־70 פונג, באמצעות כוח המחשבה בלבד, זאת לאחר שהושתל לו שבב זעיר אלחוטי בקליפה המוטורית של שני צדי המוח.

הסרטון בן השלוש דקות, המציג את הקוף פייגר, מסביר כי באמצעות פרס של שייק בננה למד פייגר לשחק את המשחק עם ג'ויסטיק, שאפשר בזמן הזה לחברה לקרוא את הפעילות המוחית שלו ולפענח אילו אותות חשמליים במוחו פעלו. 

לאחר מכן המחשב למד את דפוסי הפעילות וחזה אילו תנועות רצה הקוף לבצע רק על ידי סריקת הפעילות של הנוירונים הרלוונטיים השולטים בתנועה בידיים ובזרועותיה שלו. 

בשלב הזה נותק הג'ויסטיק מהמחשב, אך הקוף הצליח עדיין לשחק את המשחק בהצלחה ללא ג'ויסטיק כלל, כשהשתלים ניבאו אילו תנועות הוא רוצה לבצע.

"המוצר יאפשר למישהו עם שיתוק להשתמש בסמארטפון במוחו מהר יותר ממישהו שמשתמש באגודלים שלו", כתב מאסק בחשבון הטוויטר שלו. לדבריו, שבבים מוחיים אלחוטיים עשויים לסייע בריפוי מצבים נוירולוגיים כמו אלצהיימר, דמנציה וחבלות בעמוד השדרה.