אחרי למעלה משני עשורים בהם בני הזוג מהמרכז מנהלים יחד חיי זוגיות ומשק בית, שהיה נראה משגשג מבחוץ, בני הזוג איבדו עניין אחד בשנייה והחליטו לנסות את מזלם ברשת. לא ברור מי היה הראשון שרצה לבגוד, אך בסיפור שלפנינו זה לא משנה, כי גם כשהשניים ניסו לחפש בחוץ – הם לא האמינו מי יחכה בצד השני של הטלפון. 

הבעל נרשם לאפליקציית טינדר תחת שם בדוי, שם הוא הכיר אישה שהגדירה את עצמה כנשואה אבל "כבויה". שניהם לא הוסיפו תמונה לאפליקציה, אך זה לא הפריע להם לנהל קשר של כחודשיים מבלי לפגוש אחד את השנייה. בעדות שנתן הגבר לעורכת דינו, שרין סולן, הבעל סיפר: "ההכרות בנינו הייתה מאוד טובה והיה לנו דיאלוג פורה וענייני. סיכמנו שמעבר לחשיפה של אזור המגורים שלנו לא נחשוף עיסוק או כל פרט מזהה עד הפגישה בנינו". 

לדבריו של הבעל, הדרמה הגדולה התרחשה זמן קצר לפני הפגישה המיועדת, שהייתה אמורה להתקיים בבית קפה מקומי באזור מגוריהם. "סיכמנו להיפגש ורגע לפני הפגישה החלפנו טלפונים כדי שנוכל ליצור קשר לפני שנגיע למקום. בשלב הזה, כשהיא העבירה לי את מספר הנייד שלה נותרתי בהלם – מצאתי את אשתי מעברו השני של הקו", אמר הבעל. 

כמו כן, הבעל הנדהם חשף בפני אשתו את הפרט, ולדבריו הא נותרה כמוהו המומה. הבעל סיפר כי שעה לאחר מכן הוא שב אל ביתם המשותף ומצא את אשתו שבורה ומרוסקת לנוכח המידע החדש. לדבריו, אשתו הודיעה לו כי היא החליטה להתגרש בטענה: "אם הגעתי למצב שאני מחפשת ריגושים עדיף להיפרד". הבעל לעומת זאת מודה כי האשמה מוטלת גם עליו וטען בפני עו"ד סולן כי הוא מעוניין בשלום בית. בימים אלו, בני הזוג נשלחו לגישור בניסיון להגיע להבנות לפני שהליך הגירושין יכנס לשלב המעשי.