כפי שפורסם אמש, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, מינה את יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, לעמוד בראשות הוועדה המסדרת שתקבע את הרכבי הוועדות הקבועות בכנסת ה-24.

כמו כן, תקבע הוועדה את הרכבי הועדות הזמניות לכספים וחוץ ובטחון שיכהנו עד כינון הוועדות הקבועות, מה שיתבצע רק לאחר הקמת ממשלה, אם תקרה.

תפקיד הוועדה המסדרת הוא להביא לאישור הכנסת את הרכבן של ועדות הכנסת הקבועות, ועד לבחירתן רשאית הוועדה המסדרת לבחור ועדות זמניות לענייני כספים ולענייני חוץ וביטחון. לוועדה המסדרת מסורות, עד לבחירתה של ועדת הכנסת​, סמכויות ועדת הכנסת הנוגעות לסדרי הבית ולדיוני הכנסת.

כעת מתנהל ויכוח בין יש עתיד לבין הליכוד לגבי מפתח המנדטים לנציגות בוועדות. נכון לעכשיו, כל סיעה מקבלת נציג בוועדה לכל ארבעה מנדטים. בליכוד מעוניינים שהמפתח יהיה 1 ל-5 או 1 ל-6 על מנת לצמצם את כוחם של נפתלי בנט וגדעון סער. ח"כ זוהר ינסה להגיע להסכמות בנושא.

"מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי, נפעל להסכמות עם כל סיעות הבית בשיתוף פעולה פורה למען אזרחי ישראל כדי למלא באמונה את השליחות הציבורית ואת רצונם של הבוחרים", אמר זוהר לאחר המינוי.

את המשא ומתן הקואליציוני עם המפלגות ינהלו יחדיו זוהר וחבר הכנסת דוד ביטן. בנוסף, ביטן יחליף את חבר הכנסת זאב אלקין בתפקיד יו"ר לשכת הליכוד.