לאחר הסערה שעוררה ההחלטה להשעותו לשלושה ימים מחדשות 13, הפרשן והעיתונאי אבישי בן חיים התראיין היום (ראשון) לראשונה מאז פרוץ הפרשה, בתוכניתם של דרור רפאל וארז קליימן ברדיו 90FM.

בן חיים אמר שאסור לו להתבטא בנושא, אך השיב בכל זאת על כמה שאלות. כשנשאל האם הוא אכן מסכים עם יאיר נתניהו, שכינה את ערוצים 12 ו-13 "ערוצי תועבה", השיב: "בחיי, אפילו לא שמתי לב שזה כתוב, לא הגבתי על זה, הגבתי על המחמאה, אפילו לא שמתי לב. אני אף פעם לא מלכלך על קולגות ואנשים, אני ממש מקפיד, ממש משתדל".

כזכור, הפרשן והעיתונאי אבישי בן חיים הושעה משידורי חדשות 13 החל מחמישי ועד מחר, בעקבות מה שהוגדר בעיני בכירי חברת החדשות כציוץ בעייתי שצייץ בן חיים בטוויטר.

תחילתה של הפרשה בציוץ של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיצא נגד ערוצי החדשות הישראליים ושיבח את בן חיים כ"צדיק בסדום": "איך לא קם בחמש השנים האחרונות אפילו אמיל זולא אחד בערוצי התעמולה 12-13 שיצא נגד בהצרה 'אני מאשים'. טעות שלי, רק אחד קם וזועק זאת בערוצי התועבה. וזה אבישי בן חיים ואני חושב שכל מחנה הימין צריך להודות לו ולהעריך את אומץ ליבו".

בן חיים הגיב לנתניהו: "הלוואי והייתי ראוי לתודה הזו. לא עשיתי מספיק. אתה בטח לא צריך להודות לי, אבא שלך והמאבק למען אבא שלך, הוא שלנו לא פחות משלך. חזק ונתחזק למען עמנו ולמען ראש ממשלתנו, כי בעת הזו הוא הסימבול, המתרס, המגן".

בעקבות תשובתו החיובית של בן חיים כלפי מי שתקף את מקום העבודה שלו, מנכ"ל החברה, ישראל טוויטו, זימן אותו לשיחה וכאמור החליט על השעייתו למספר ימים.