זה נשמע כגרסה עכשווית של הסרט 'אקספרס של חצות' בתוספת אנטישמית, על רקע הידרדרות היחסים בין טורקיה וצרפת. פביין אזולאי , בן 43, איש עסקים צרפתי,  יהודי והומוסקסואל, מרצה מאז 2017 בטורקיה עונש מאסר של 16 שנה שהוטל עליו על כך שקנה באינטרנט כמות קטנה של סם המרץ המיני ג'י.בי.אל, האסור בטורקיה ושסופק למלונו.

פרקליטיו פנו לנשיא עמנואל מקרון להתערב אישית כדי שישוחרר או שיאפשרו לו לרצות את עונשו בצרפת, לאחר שמשרד החוץ הצרפתי  לא התאמץ במיוחד, כך נראה, כדי להשיג את העסקה הזאת, מחשש שהטורקים ידרשו תמורה על כך. נשיאות צרפת מסרבת בינתיים להגיב על הפרשה שעוררה התרגשות וסערה. אזולאי ריצה תחילה את עונשו בבית כלא באיסטנבול עם כששים אסירים בתא המוני והיה קרבן לעינויים ולמעשי אונס מצד סוהרים ואסירים. אחד משותפיו למאסר, ממוצא סורי, נשפט על שהתעלל ב ושפך עליו מים רותחים. במיוחד התעללו בו על רקע אנטישמי.

הסוהרים העירו אותו כל יום לפנות בוקר לתפילה מוסלמית, למרות שידעו שהוא יהודי. ואם לא ידע את התפילה בעל פה סטרו על פניו פעמים רבות. אסירים הקיפו את מיטתו בצלבי קרס שקשקשו על המזרונים. פרקליטו , השגריר לשעבר לענייני זכויות האדם פאנסואה זימרי, אמר שלמרשו נערכו סצנות של התאסלמות כפויה. אזולאי הועבר לבית כלא בגירסון על הים השחור, אך ההתעללות בו נמשכת. הוא מסר לפרקליטיו שהוא חושב לשלוח יד בנפשו אם לא יחולץ מהכלא הטורקי.