במסגרת שיתוף פעולה ייחודי שנרקם בין חטיבת הביניים אלדד בנתניה למתנ"ס הקהילתי הסמוך, התלמידים מעבירים סדנאות בנושאי בריאות המותאמים לגיל השלישי. יוזמת הפרויקט נטלי ג'אן, בוגרת מכללת לוינסקי לחינוך, תקבל תעודת הוקרה במסגרת מתווה פרס רקנאטי־קופ למורים יזמים מקרב בוגרי המכללה.

היא מספרת: "מטרת היוזמה היא לאפשר למידה חברתית ומשמעותית, לחזק את הקשר הבין־דורי ולהרחיב את סולם הערכים של התלמידים עם ערבות הדדית וקהילתיות".

וכך, אחת לשבועיים, תלמידי מגמת מדעי הבריאות בחטיבה העבירו סדנאות פעילות בתחום הבריאות בנושאים שבחרו הקשישות במועדון, כשבהמשך שיתוף הפעולה התרחב והתלמידים הזמינו אותן להשתתף באירועים בית ספריים.

פרויקט אחר שזכה בהוקרה הוא שילוב של אמצעים טכנולוגיים בשיעורי חינוך גופני לתלמידים מהחינוך המיוחד, תוכנית שיזמו ד"ר אורלי יזדבי־עוגב, מרצה בכירה וראש המגמה לחינוך מיוחד ולתרפיה בספורט במכללה האקדמית בווינגייט, ביחד עם אורלי אלשיך, בוגרת תואר שני בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי לחינוך שמספרת: "באמצעות המודל שפיתחנו, ראינו עלייה במוטיבציה של הילדים להשתתף בשיעורי החינוך הגופני, וכמו כן חל שיפור בביצועים שלהם".

פרופ' ליה לאור, מובילת פרויקט "המורה היזם בוגר מכללת לוינסקי לחינוך", אמרה ל"מעריב": "מטרת המיזם לייסד קהילת מורים יזמים, בוגרי המכללה, שתחולל שינוי במערכת החינוך בישראל. היבט היזמות הוא רכיב מכונן בזהות המקצועית של מורים המתמודדים עם אתגרים חדשים".