אמש הגיע לסיומו המופע הזוגי של בן זיני וטיילור מלכוב, כשהשניים הודחו מהריאליטי "זוג מנצח" בשלב מוקדם של המשחק, ויצאו שניים מהתוכנית אחרי הדחתם של טל גלבוע ובן זוגה. ייאמר לטובת ההפקה שלא התערבה, ולא משכה בחוטים לעזור לזוג הפופולרי ביותר בבית להישאר בתוכנית לטובת נתוני הרייטינג. ייאמר גם לזכותה של ההפקה שריאליטי הזוגות מפתיע מפרק לפרק והופך יותר ויותר מסקרן, מעניין ושונה מהנוף הקבוע של תוכניות הריאליטי על המסך.

עם חזרתם ארצה, הזוג הצעיר פיצל כוחות ומאז ועד היום הם הפכו לזיכרון עבר שהסתיים בטונים צורמים. בעוד מלכוב לא אכזבה כי גודל הציפיות ממנה היה תואם לגילה הצעיר, כשהתחננה על נפשה לזוגתו של איציק זוהר, לאורה, שתאהב אותה ותשמור עליה בהדחה כי היא דאגה לה לעוגת יום הולדת - בן זיני חשף לעומתה את הצד המוחלש באישיותו, כשהתנהג כמו ילד מגודל שלא יודע להפסיד בכבוד, נוטר, בוכה, ושובר את הכלים כשהוא לא משיג את שרצתה נפשו.

זוגות מהריאליטי לחששו למדור, שמה שנראה על המסך זה רק קמצוץ ממופע האימים שנתן בן זיני בשירת הברבור שלו. על המסך נראו בן זיני ומלכוב יחסית מאוחדים ומלוכדים, מה שנקרא נפלאות העריכה, אך בפועל, כך דיווחו זוגות אחרים למדור, בן זיני לקח כל כך קשה את ההדחה שגם הזוגיות של השניים ספגה זעזוע וטלטלה קשה, בדיוק כמו שספגו אמש הזוגות האחרים שבחרו לא להצביע לכוכב הצעיר שהתרגל להישגים והצלחות בחיים, ונותר לראשונה חסר אונים אל מול הנפילה שלו.

בן זיני אף העלה הלילה פוסט פרידה סופי ממלכוב, פרידה לא רק בפן האישי והרגשי, אלא בעיקר בפן המקצועי שלהם כצוות וכזוג לא מנצח, ובכך ריכך את הרושם השלילי שהותיר אמש על המסך. אך הוא הגדיל לעשות כשלא התנצל ועמד מאחורי הדברים שאמר על איציק זוהר ומיכאל ספיר בסלון הבית בברזיל ברגע ההדחה. במקביל הוא הודה לזוג החברים המקסים מאץ' ואדל בספלוב, שכובשים את המסך וללא ספק מציגים זוגיות מנצחת מהי.

אני רק יכולה לנחש מה עבר על הזוג הצעיר מלכוב ובן זיני עד חזרתם ארצה. השהות הממושכת שלהם בברזיל עד תום הצילומים, מחוץ לווילה כשהם כבר לא חלק מהמשחק, חילופי האשמות על ההפסד הצורם, ותחושת האכזבה והכישלון במיוחד כשמדובר בזוג כל כך צעיר שיצר הניצחון שלהם הוא נר לרגליהם.

זה אומנם ריאליטי ורק משחק יש שיגידו, אבל בסופו של יום אלה החיים האמיתיים של אותם מתמודדים. האכזבה הקשה שלהם מעצמם כזוג ומעצמם כפרסונות עצמאיות שלא זכו לתמיכה מהזוגות בבית, ריסקה את ביטחונם וטלטלה גם את הבסיס והיסודות הזוגיים שלהם יחד. האם השתתפותם בריאליטי היא שסיימה את המערכת הזוגית של השניים? אני בספק. אני בטוחה שהיו עוד בעיות מלפני שהובילו לפרידה, אבל התוכנית ללא ספק הייתה הטריגר או הקש ששבר את גב הגמל במקרה שלהם. כך, שזוגות שלא מספיק יציבים בחייהם האישיים צריכים לחשוב היטב האם הרפתקה מסוג הזה מתאימה להם או שהיא עלולה לחרב סופית את הקשר. 

בעוד בן זיני לא הציג את מלוא תפארתו במשחק, אי אפשר שלא לומר מילה טובה על איציק זוהר, שחשף לראשונה את יכולתו להיות גבר חזק שתומך באשתו, ששם את רצונותיה לפניו, כי הזוגיות שלו יותר חשובה ממילה שנתן לבן זיני. ייאמר לזכותו כי למרות שהבטיח לבן זיני כי לא ישים את שמו, הוא גם דאג לעדכן אותו לפני ההדחה שהוא חוזר בו ממילתו, והכל כי הוא מיישר קו עם האישה שאיתו. ולאורה, מתוקה אמיתית, חמה, אותנטית, אוהבת ותומכת בבן זוגה, ואם עסקינן בפער הגילים ביניהם - הפער כלל לא מורגש.