שני אחים ישראלים מבאקה אל גרבייה נורו היום (שישי) למוות בטל כרם שברשות הפלסטינית. היריות נפתחו לעבר רכבם של השניים סמוך לבית מטבחיים בעיר. שני האחים מוכרים למשטרה.

בחודש אוקטובר האחרון נורתה למוות אמם של השניים בעת ששהתה ברכבה בבאקה אל גרבייה. ביוני שעבר חוסלו שניים מאחייניהם של הקורבנות. 

במחוז חוף של המשטרה טרם התקבל, כאמור, חומר חקירת האירוע, ואין כעת מידע בנוגע לסיבותיו. גורמים במשטרה ציינו כי בבאקה אל גרבייה קיים סכסוך בין המשפחה שנגבו ממנה חמישה קורבנות לבין משפחה אחרת, אולם בשלב זה לא ניתן לקשור את החיסול של שני האחים מהלילה לאותו סכסוך. כמו כן, ידוע כי האחים מצויים בסכסוכים נוספים מעבר לאותו סכסוך עם המשפחה הנוספת מבאקה אל גרבייה.

כזכור, במהלך השבוע נורתה למוות סוהא מנסור בת ה-38 בטירה. צוותי מד''א שהגיעו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותה והמשטרה פתחה בחקירת המקרה. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי מנסור שהתה בבית העסק שלה, מכון קוסמטיקה, בזמן שאלמוני נכנס פנימה ופתח בירי מכוון לעברה ונמלט מהמקום. במשטרה מעריכים כי מנסור הייתה היעד לחיסול, מאחר ומדובר בבת משפחה מורחבת שבתוכה מתנהלים סכסוכים עתיקי יומין.