ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שישי) באירוע שישישראלי של סגן השר יואב קיש בפארק הלאומי ברמת גן. במהלך ביקורו אמר נתניהו: "את יום העצמאות הקודם חגגנו בזום והיום אנחנו בפארקים. יום העצמאות מסמל את ההישגים הכבירים שהשגנו כעם וכמדינה. אנחנו ניצבים בפני אתגרים כבירים: להזניק את הכלכלה שלנו מחדש אחרי הקורונה, להביא עוד חיסונים כדי שלא תחזור הקורונה וכדי שהכלכלה שלנו תישאר פתוחה, לשמור על הביטחון במיוחד מול רצונה של איראן להתחמש בנשק גרעיני, ולשמור על ההתיישבות מול לחצים בינלאומיים שהולכים ומתגברים".

"מול האתגרים הללו מדינת ישראל זקוקה לממשלה לאומית חזקה, ממשלה ימנית יציבה שתחזיק מעמד לשנים. אפשר להקים את הממשלה הזאת לארבע שנים תוך זמן קצר מאוד", הדגיש בהמשך דבריו, "לכן אני קורא לבצלאל סמוטריץ, נפתלי בנט וגדעון סער, בואו נשים אל כל השיקולים הצידה ובואו נקים את הממשלה הימנית והלאומית שמדינת ישראל כל כך זקוקה לה". 

הוא הוסיף ופנה ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער, שהיה בעברו ח"כ בליכוד ועזב את המפלגה: "אני קורא כאן לגדעון סער, הליכוד זה הבית שלך. גדלת בבית הזה. אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות. זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל. בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד ואת יום העצמאות הבא נחגוג בממשלת ימין יציבה".

בתוך כך, ‏יותר מ-300 ראשי סניפים וראשי ערים שלחו מכתב לגדעון סער, בו כתבו לו: ״חזור הביתה, יש לך מקום חם בליבנו ותתקבל בזרועות פתוחות״.