לראשונה בישראל מושק פתרון המותאם לרכבים מיבואניות הרכב, וכן לרכבים מחברות ליסינג, ומאפשר פעילות זהה לפעולות השלט המקורי באפליקציה ייעודית: פתיחת ונעילת דלתות, הנעת הרכב, פתיחת תא מטען, הבהוב והדלקת אורות גבוהים בהתאם למפרט יצרן הרכב, כפי שמתאפשר ברכבי היצרנית טסלה וברכבי יוקרה של יצרניות נוספות.

"Mobile Key, המושתת על טכנולוגיית BLE, מאפשר לאפליקציה לפעול במרחק קליטת בלוטות' בקרבת הרכב, עד רדיוס של 15 מ"ר בסביבה בנויה", נמסר מהחברה. "מערכת זו מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר ופועלת באמצעות Bluetooth, כשהתקשורת עם האפליקציה מוצפנת ומאובטחת בפרוטוקול בתקן של 256 ביט. חשוב להדגיש כי עם התקנתה של טכנולוגיה זו, השימוש במפתח אינו מתבטל, כך שעדיין קיימת האופציה בכל זמן נתון לפתוח את הרכב באמצעות שלט או מפתח".

"הודות לפעילות זהה של יכולותיו של שלט הרכב המקורי, אין צורך להסתובב עם השלט בשגרה. פיתוח כחול לבן זה מאפשר אף לשתף מפתחות של Mobile Key לניידים סלולריים אחרים עם עד חמישה משתמשים נוספים, ובתוך כך גם לבטלם בנוחות באמצעות האפליקציה וכרטיס ה־MKEY. פתרון זה כולל מודול המדמה למעשה את השארת מפתח הרכב בשירותי חניה אישיים בחניון".

עוד ציינו בקוברה: "כמובן שפעילותנו תתבטא גם בשיתופי פעולה עם לקוחות מוסדיים, יבואני רכב וחברות השכרת רכב, שעבורן זהו כלי הכרחי להצגת חדשנות בלתי מתפשרת. בחודשים הקרובים אנו מתכוונים להרחיב את פעילותנו ולהשיק את המוצר גם בחו"ל, כשהשלב הראשון יתמקד בארצות הברית ובאירופה".

התקנת המערכת ברכב אורכת כ־60 דקות, בכדי להבטיח את התחברות המתח להתקן ופעולת סנכרון באופן תקני וללא מפתחות. התקנה תתבצע על ידי טכנאי מוסמך בבית הלקוח. Mobile Key ניתן להתקנה ברכבים שבהם קיים כפתור הנעה מובנה, לרוב משנת 2014. יחד עם זאת, בחלק מהיצרניות תתאפשר התקנה גם ברכבים בעלי שנתון ישן יותר, כך שמומלץ לבדוק באופן פרטני אל מול החברה. המחיר המומלץ לצרכן הוא 1,190 שקל בתוספת מע"מ. עלות המערכת כוללת התקנה בבית הלקוח.