גבר שרצה להציע נישואין לבחירת ליבו כל כך התקשה לבחור את טבעת האירוסין המושלמת, אז הוא מצא פיתרון – פשוט להציע עם חמש טבעות. בסרטון שפורסם באינסטגרם והפך לוויראלי, אפשר לראות את הבעל לעתיד, וויליאם האן, כורע ברך בפני אהובתו, בריטני מילר, ומציע לה נישואין על גג במרכז העיר אטלנטה, ג'ורגיה, כשהוא חמוש בחמש טבעות אירוסין שונות. הצעת הנישואין הגרנדיוזית: 

אחרי סיור מוסק באוויר, המסוק נחת על גג בניין גבוה במרכז העיר, שם חיכו חברים ובני משפחתם של הזוג המאושר. "חשבתי שאני יודע מהי אהבה, עד שאת נכנסת לחיי", אמר האן ברומנטיות והוסיף: "לא רק שגרמת לי להבין שאני לא רוצה לחיות בלעדייך, אלא הבנתי שאני לא יכול לחיות בלעדייך". אחרי משפטי המחץ, האן העלה את השאלה, תוך כדי שהוא שולף מכיס הז'קט שלו את מבחר הטבעות. 

מילר ההמומה התרגשה מאוד מהמעמד וכמובן שהיא הסכימה להצעת הנישואין המושקעת שארגן לה ארוסה הטרי. בראיון לערוץ החדשות CNN, האן סיפר כי הוא התחיל לחשוב על הצעת הנישואין המושלמת כבר לפני ארבעה או חמישה חודשים. לדבריו, הצעה עם חמש טבעות שונות לא הייתה התוכנית המקורית, אך אחרי שצחק עם חבריו בנוגע לקניית חמש אופציות כדי לתת למילר לבחור, הוא החליט להוציא לפועל את הרעיון. 

המאורסים הטריים (צילום: רשתות חברתיות)
המאורסים הטריים (צילום: רשתות חברתיות)

"פשוט ידעתי שאני רוצה שזה יהיה רגע באמת מיוחד בשבילה", אמר האן הרומנטי. כמו כן, לדבריה של מילר, לא היה לא מושג מכל התוכנית, וטענה כי היא ובן זוגה עלו המסוק כחלק מסיור טעימות יין שהוא ארגן להם לכבוד אירוע אחר שחגגו. "לא היה לי שום מושג עד שראיתי את החברים שלנו עולים מהמדרגות אחרי שנחתנו והבנתי שזה עומד לקרות. פשוט התחלתי לבכות, ניסיתי להחזיק את זה אבל כל הרגש צף ממני", סיפרה מילר. 

כמו כן, אחרי ההצעה המושקעת והיקרה, האן החזיר את ארבעת הטבעות הנותרות אל החנות, במחיר נמוך יותר. על אף שהחתן לעתיד פקפק בטעמו, דווקא הטבעת המקורית שנבחרה היא זו שמילר בחרה לעצמה מבין האופציות וכעת השניים מאורסים ומצפים בכיליון עיניים לאירוע החתונה, שככל הנראה יהיה מושקע לא פחות.